امام جمعه بیرجند:

مسئولان به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشند

کاظم حیدری – مسئولان باید به مسایل معیشتی مردم و شرایط داخلی توجه ویژه داشته و قدر امنیت نظام را بدانند چرا که در حال حاضر بسیاری از مردم دنیا در کشورهای خود امنیت کافی نداشته و خیلی ها هم از گرسنگی می میرند و از سوی دیگر هم سران کشورهایی مثل عربستان و ... به دنبال عیاشی های خود هستند و مردم مظلوم یمن ، عراق ، سوریه و ... را بمباران می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین «رضایی» همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال 95 گفت : باید سعی کنیم سال جدید را با برادری و اخوت شروع کرده و از خودبینی و خودخواهی پرهیز کرده و در راستای  مصالح کشور پیش برویم.
وی در ادامه به پیام مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال اشاره کرد و ادامه داد : همه ساله معظم له در این روز پیامی برای مردم دارند و امسال هم این پیام هر چه باشد باید به آن عمل کرد.
 امام جمعه بیرجند در آخرین خطبه های نماز جمعه سال 95 با اشاره به تحولات اخیر استان گفت: می خواستم حرف هایی در این باره در خطبه ها مطرح کنم اما اکنون صلاح می دانم که نگویم ، اما همین قدر بگویم که برخی فقط به مسایل ظاهری توجه می کنند .
حجت الاسلام و المسلمین «رضایی» افزود : باید حفظ ارزش ها در این استان از همه چیز مهم تر باشد. حالا هیچ گونه اختلاف و دو دستگی وجود ندارد و فقط اختلاف سلیقه بوده که آن هم طبیعی است.
وی گفت  : نباید در این استان به ارزش ها بی توجهی کرد چرا که هر جا سر و صدایی شود دشمنان سوء استفاده می کنند و در داخل هم خودنمایی ها و پستی هایی به وجود می آید.
وی همچنین در مورد برخی سخنان که در مورد خودش در استان مطرح شده بود، عنوان کرد: در گذشته بزرگان استان اجازه یک روز رفتن به تهران را به من نمی دادند و اکنون از تک تک شما نمازگزاران می خواهم اگر می توانید اجازه من را از یکی از بزرگان بگیرید تا از هفته بعد دیگر خطبه نخوانم.
امام جمعه بیرجند در مورد غیبت خود در نماز جمعه هفته قبل هم این گونه گفت: هفته قبل طبق پیشنهاد آقایان نماز جمعه را در بیرجند اقامه نکردم و فرد دیگری را به جای من مامور کرده بودند.