روی خط حادثه

کاهش 24 درصدی متوفیان تصادف در فروردین ماه
آمار متوفیان سوانح رانندگی در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش یافت.
رئیس پلیس راه استان با بیان این مطلب گفت: در فروردین ماه سال جاری در 10 فقره تصادف 13 نفر کشته شدند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته  17 نفر بود.
سرهنگ «حسین رضایی»  با اشاره به افزایش تعداد مجروحان افزود: در تصادف های ماه گذشته 245 نفر زخمی شدند که این تعداد فروردین ماه سال گذشته 215 نفر بود.
وی در ادامه  از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در 50 کیلومتری دیگ رستم و مجروح شدن سه نفر در این حادثه خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است .


کشف 43 کیلوگرم تریاک از تریلی حامل قیر داغ
43 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکر دار حامل بار قیر داغ کشف شد. سرهنگ «غلامرضا شاهوردی» فرمانده انتظامی نهبندان گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکر دار حامل قیر 43 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در تانکر خودرو جاساز شده بود کشف کردند .


مرگ دلخراش راننده 37 ساله زیر چرخ های کامیون
جانشین فرمانده انتظامی زیرکوه از فوت راننده کامیون بر اثر حادثه و بی احتیاطی در این شهرستان خبر داد .به گفته سرهنگ «کاظم صادقی» راننده یک دستگاه خودروی کامیون بنز ده چرخ  در محل شن شویی شهر حاجی آباد پس از این که بعلت نقص فنی در استارت خودرو موفق به روشن کردن کامیون نشد با رفتن به زیر کامیون  و کمک گرفتن از فرد دیگری جهت فشار دادن استارت با استفاده از سیم رابط اقدام به روشن کردن خودرو کرد که به محض استارت خوردن خودرو ، باتوجه به اینکه کامیون در حالت دنده قرار داشت، به حرکت در آمد و از روی بدن وی عبور کرد و راننده در دم فوت کرد .


جریمه 8 میلیونی قاچاقچی کالا
قاچاقچی کالا در شهرستان نهبندان 80 میلیون و 186 هزار و 550 ریال جریمه شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: این متهم  اقدام به قاچاق 140 کیلوگرم برنج، 720 بسته کاپوچینو و 2 هزار و 160 بسته نسکافه کرده بود. «انصاری» افزود: متهم با حضور در شعبه رسیدگی به پرونده نتوانست دفاعیات موثری را ارائه کند که در نهایت بعد از مدت قانونی به پرداخت 80 میلیون و 186 هزار و 550 ریال جریمه محکوم شد.


ثبت 6500 مورد تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی استان
رحیم زاده -6 هزارو 653 تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ثبت شده است.
آرزومندان سرپرست معاونت فنی و نظارت  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به ثبت 6 هزار و 653 مورد تخلف سرعت غیرمجاز در چهار محور مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری به نصب دوربین های ثابت ثبت تخلف و کنترل سرعت در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند- نهبندان، فردوس - راور و بیرجند - خوسف و برعکس اشاره کرد و این که موارد تخلف پس از  ثبت برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شد.