اقتصادی

قیمت سیمان افزایش نمی یابد
ایسنا -  جعفر سرقینی در حاشیه نشست خبری امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام افزایش قیمت سیمان اظهار کرد: در این زمینه گزارشی به ما ارائه نشده و نباید چنین کاری انجام شود.


پارسال دو برابر شغلی که ایجاد شد، نیروی شاغل بیکار شد
مهر - دبیر ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر گفت: پارسال دو برابر تعداد فرصت های شغلی جدیدی که در بخش صنعت ایجاد شد، کارگر شاغل از کار بیکار شد.
علیرضا محجوب در نشست خبری در آستانه هفته کارگر با اشاره به اینکه کارگران ما امروز رنج های ناگفته ای دارند که باید رمزگشایی شود، درباره بازگشت لایحه اصلاح قانون کار که امروز در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت قرار دارد، گفت: یکی از خواسته های جامعه کارگری بازگشت این لایحه از مجلس است که خوشبختانه کمیسیون اجتماعی مجلس با کلیات آن مخالفت کرد که امیدواریم این لایحه که در کمیسیون اجتماعی دولت درباره آن تصمیم گیری می شود منجر به بازگشت از مجلس شود.


سقف پرداخت خسارت بدون کروکی به ۷ میلیون تومان رسید
ایسنا - سقف پرداخت خسارت مالی بدون کروکی بیمه‌نامه های شخص ثالث درحوادث رانندگی به ۷ میلیون تومان افزایش یافت و بخشنامه آن به واحدهای اجرایی بیمه ایران ابلاغ شد.
مدیریت بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران با صدور دستورالعملی به واحدهای اجرایی خود اعلام کرد: با عنایت به افزایش نرخ دیه در سال 96 و ابلاغ ارقام تعهدات جدید خسارت بدنی و مالی بیمه شخص ثالث از سوی بیمه مرکزی، سقف پرداخت خسارت مالی بدون کروکی بیمه نامه‌های شخص ثالث منوط به تحقق شرایط مندرج در قانون، ۷۰ میلیون ریال اعلام می‌شود


آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز
ایسنا - در بازار روز گذشته سکه تمام طرح جدید با روند نزولی قیمت نسبت به روزهای اخیر همراه شده و یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز نزدیک به ۱۱۸ هزار تومان عرضه شد. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶۹۴ و ۳۸۲ هزار تومان بود.


ادامه واردات گوشت از آسیای میانه
ایسنا - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از کافی بودن ذخایر استراتژیک کشور همچون مرغ و گوشت قرمز منجمد خبر داد و گفت: واردات گوشت قرمز به صورت منجمد و گرم از کشورهای آسیای میانه همچنان ادامه دارد تا بتوانیم نوسانات بازار را کنترل و نیاز ایام پرمصرف پیش‌رو را تامین کنیم.
«ولی»  با اشاره به ادامه داشتن واردات گوشت قرمز از کشورهای پاکستان، قرقیزستان، ارمنستان و ... افزود: مانند سال گذشته در صورت نیاز اقدام به واردات گوشت قرمز برای تامین و کنترل نوسان قیمت در بازار داخلی خواهیم کرد،


آخرین میزان تولید نفت ایران اعلام شد
ایسنا – زنگنه وزیر نفت در مورد آخرین میزان تولید نفت ایران اظهار کرد: میزان تولید نفت ایران همان چیزی است که منابع ثانویه اعلام می‌کنند. براساس آمارهایی که توسط منابع ثانویه اعلام شده میزان تولید نفت ایران ۳.۸ میلیون بشکه است.