بیلبورد

فارس - مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغات قانونی 6 نامزد ریاست جمهوری امشب در صداوسیما برگزار می شود.
مهر - سعید جلیلی روز گذشته  با آیت ا... رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم دیدار و گفتگو کرد.
فارس - «علی نیکزاد» با صدور حکمی به عنوان رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی منصوب شد.
ایسنا - محمد نعیمی پور رییس ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه بعید می‌دانیم جهانگیری ستاد انتخاباتی تشکیل دهد، گفت : اگر این اتفاق افتاد در آن زمان در مورد مشارکت و همکاری با ستاد وی تصمیم‌گیری می‌کنیم
فارس - «محمدعلی امانی»  رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در ستاد انتخابات میرسلیم حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرمایشات رهبرانقلاب را در اولویت فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار داده‌ایم.
سایت الف - محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی اطلاعیه‌‌ای ضمن حمایت از ‌ آیت ا... رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: خروج از وضعیت موجود، مستلزم تغییر است و راه حل حضور دولتی کارآمد، انقلابی، متخصص، متعهد و کارآزموده است.
فارس - «محمدعلی امانی» رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آغاز بکار این ستاد در سراسر کشور اعلام کرد: تمامی ستادهای مردمی انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان ها و شهرستان های سراسر کشور با شعار «راستی و درستی» فعال شده است.
سایت الف – هاشمی طبا درباره برخی فشارها به او برای کناره‌گیری به نفع حسن روحانی یا اسحاق جهانگیری گفت: من کاری با کسی ندارم و به نفع آقایان روحانی و جهانگیری یا دیگر کاندیداها کنار نخواهم رفت.
ایسنا – اسدا... بادامچیان نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: این احتمال وجود دارد که رییسی به نفع میرسلیم کناره‌گیری کند.
بهار نیوز - صادق زیبا کلام در شهروند نوشت: نبود ‌هاشمی از نظر عاطفی احساس می‌شود اما واقعیت‌ امر این است که پیام، نقش و جهت‌گیری‌های وی در انتخابات پیش رو کاملا مشخص است .