ادامه اعتراض سپرده گذاران فرشتگان

شیشه های کاسپین در بیرجند شکسته شد

حیدری –جمعی از سپرده گذاران فرشتگان روز گذشته مقابل شعبه منتخب کاسپین بیرجند تجمع کردند و به گفته مدیر این شعبه پس از ورود به داخل شعبه ، تعدادی از شیشه های گیشه های بانکی را شکستند.
به گزارش «خراسان جنوبی» تجمع کنندگان درخواست تعطیلی شعب کاسپین در استان و دریافت اصل سپرده خود از این موسسه را داشتند.
مدیر شعبه منتخب کاسپین در بیرجند به «خراسان جنوبی» گفت : تا کنون چند بار این سپرده گذاران در مقابل استانداری و این موسسه تجمع کرده و خواستار رسیدگی به اوضاع سپرده هایشان شدند که در تجمع روز گذشته این سپرده گذاران مقابل شعبه منتخب کاسپین در بیرجند ، شیشه های این شعبه توسط آنان شکسته شد.
«مزگی نژاد» افزود : خواسته اصلی تجمع کنندگان تعطیلی این شعبه است در حالی که تعطیلی این شعبه مشکلی را حل نمی کند.
وی با اشاره به شرایط پرداخت سپرده های مردم در این موسسه، ادامه داد : بانک مرکزی شرایطی را برای پرداخت سپرده ها اعلام کرده که بر اساس آن باید سودی که مشتریان از سال 94 تا کنون دریافت کرده اند از اصل سپرده کسر شود که کمتر کسی از مشتریان با این شرایط موافق است .
مدیر این شعبه در بیرجند گفت: استانداری همچنین نامه ای مفصل به مرکز کشور ارسال کرده و ما هم برای رفع مشکل سپرده گذاران فرشتگان در این استان پیگیر هستیم.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم در این زمینه گفت : خواسته سپرده گذاران این موسسه تعطیلی شعبه منتخب کاسپین در استان بود که با توجه به این که تعطیل کردن آن ممکن نبود دستور دادیم نمایندگان موسسه امید جلین در شعبه منتخب کاسپین بیرجند به هیچ وجه به مشتریان پولی پرداخت نکنند مگر این که فرد به طور کامل توجیه شده باشد و در قبال مسئولیت سپرده خود متعهد شود.
«موهبتی» با بیان این که مسایل و مشکلات سپرده گذاران استان را به مرکز کشور ارجاع داده ایم، ابراز امیدواری کرد: این موضوع هر چه زودتر در مرکز کشور به طور کلی حل شود.