جام رمضان

قرعه کشی رقابت های فوتسال فردوس 
 قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس با حضور نماینده ها و سرپرستان تیم های شرکت کننده انجام شد.
به گزارش «خراسان جنوبی» رئیس اداره ورزش و جوانان فردوس در  مراسم قرعه کشی رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان به این نکته اشاره کرد که پس از  قرعه کشی 12 تیم شرکت کننده در این رقابت ها به 3 گروه 4 تیمی تقسیم شدند.
به گفته «مهران پور» تیم های «عماد نظام الف»، «معدن سرب و روی طاهری»، «بیمه معلم» و «رحمانی» در گروه A ، «آبگرم معدنی»، «عمادنظام ب»، «جواهری داماس» و «مسجد ثامن الحجج بازار» در گروه B و «دهیاری خانکوک»، «غدیر»، «جوادالأئمه آیسک» و «مسلم بن عقیل باغستان سفلی» در گروه C این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
وی افزود : بر اساس برنامه ریزی از فردا شب سوت آغاز رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس در سالن ورزشی لاله های سرخ به صدا در خواهد آمد.
 
ثبت 10 گل در اولین شب فوتسال جام رمضان بیرجند
حسینی-در اولین شب رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان بیرجند 4 دیدار برگزار و 10 گل ثبت شد.
به گزارش خبرنگار ما در پایان دیدار های اولین شب مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بیرجند پدافند یک بر صفر از سد پیشگامان گذشت، نیروی انتظامی 3 بر 2 بر ایرانجوان غلبه کرد، نظام مهندسی 4 بر صفر در برابر اوران طبیعت به برتری رسید و دیدار دو تیم سیمان باقران و شهید رجایی هم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
بنا بر این گزارش این رقابت ها با حضور 32 تیم  در قالب 8 گروه  در حال برگزاری است.
 
رقابت های والیبال در استان
رقابت های والیبال جام رمضان سال جاری در تمام  شهرستان های استان برگزار می شود.
رئیس هیئت والیبال استان با اشاره به آغاز رقابت های والیبال جام رمضان شهرستان بیرجند از 11 خرداد ماه جاری  گفت: تا کنون 8 تیم در بخش آقایان ثبت نام کرده اند ولی امکان افزایش تیم ها هنوز وجود دارد.
«ملکی» تاکید کرد: در بخش بانوان هم مسابقات ادارات به طور قطع برگزار می شود و برنامه ریزی رقابت های بخش آزاد هم در حال انجام است
به گفته وی رقابت های آقایان در همه شهرستان ها  و بانوان در بیشتر مناطق استان برگزار خواهد شد.
 
 12 گل در اولین شب رقابت های فوتسال طبس 
توسلی - در اولین شب مسابقات فوتسال جام رمضان طبس «جام کارآفرین شهرستان» 12 گل به ثبت رسید.
به گزارش «خراسان جنوبی»در اولین شب رقابت های فوتسال جام رمضان طبس 3 دیدار با استقبال پرشور تماشاگران برگزار شد که در دیدار اول «فروشگاه صفایی» 4 بر 2 نوین سرام را از پیش رو برداشت و در دومین بازی تیم «سفره خانه خوانسالار» در یک بازی  با درخشش دروازه بانش تیم «پوشاک وصال» رابا نتیجه 4برصفر شکست داد.
بر اساس این گزارش در سومین دیدار از این جام و آخرین بازی شب اول تیم های «پیرایش میثم» و «شهدای فهالنج» به مصاف هم رفتند که تیم «پیرایش میثم» با نتیجه 2 بر صفر «شهدای فهالنج» را مغلوب کرد.
بر اساس این گزارش رقابت های فوتسال جام رمضان طبس با حضور 15تیم و در 3 گروه برگزار می شود.