داخل گود

«خدمتی» در اردوی آمادگی رقابت های جام جهانی 
زهرایی -تیرانداز ملی پوش استان به اردوی آمادگی رقابتهای جام جهانی آذربایجان دعوت شد.
به گزارش «خراسان جنوبی» بنا بر اعلام فدراسیون تیراندازی اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با حضور ۲۰ تیرانداز تفنگ و تپانچه در  مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.
بر اساس این گزارش «نجمه خدمتی» به همراه «الهه احمدی»، «نرجس امام قلی نژاد»، «مه لقا جام بزرگ»، «حسین باقری» و «پویا نوروزیان» در رشته تفنگ رده بزرگسالان حضور دارد.
این گزارش حاکی است در این اردو  که  تا 15 خرداد ماه جاری ادامه دارد «علیرضا اینانلو ، محمد زائر رضایی و مریم طالبی  به عنوان مربی در رشته تفنگ بر تمرینات ورزشکاران نظارت دارند.
 
پیمایش دره روستای تک میدان توسط کوهنوردان فردوس
جمعی از کوهنوردان فردوس به همراه خانواده هایشان مسیر دره روستای تک میدان به سمت روستای زو واقع در صالح آباد را پیمودند.
دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فردوس با اشاره به شرکت  28 نفر در برنامه پیمایش دره روستای تک میدان گفت: شرکت کنندگان در حین پیمایش مسیر پرپیچ و خم و دره ای روستای تک میدان به سمت روستای زو از مناظر طبیعی و آبشار این منطقه دیدن کردند.
به گفته «مصطفی زیتونی» شرکت کنندگان با اجرای برنامه های متنوع از قبیل سنگ نوردی و تمرینات فرود با طناب این مسیر را پیمودند.
 
وزنه برداری طبس قوت می گیرد
رشته وزنه برداری در شهرستان طبس قوت می گیرد. به گزارش «خراسان جنوبی» رئیس هیئت وزنه برداری طبس از فعال شدن  ورزش پهلوان پرور و افتخار آفرین وزنه برداری برای اولین بار در شهرستان خبر داد.
«شریعت» افزود: با وجود ظرفیت خوب جوانان طبسی و حمایت های مسئولان شهر از جمله مسئول ورزش و جوانان و شرکت زغالسنگ پروده مسیر جذب استعدادهای نهفته وکسب نتایج خوب برای این رشته ورزشی هموار است.
وی از روز شمار افتتاح باشگاه وزنه برداری با حضور مدیران و پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری برای علاقه مندان این رشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد  تا پایان ماه رمضان سالن برای برگزاری تمرینات آماده شود.
 
گود زورخانه اسلامیه سوله دار شد
سوله پروژه خیر ساز گود زورخانه اسلامیه نصب شد.
مهرانپور رئیس اداره ورزش و جوانان فردوس با اعلام این خبر گفت: به همت شهرداری و شورای شهر و باستانی کاران اسلامیه پروژه خیرساز گود زورخانه اسلامیه در حال ساخت بوده و  پیشرفت فیزیکی و کیفیت سازه آن مطلوب است.
 
دیدار دوستانه والیبال در قاین
مسابقه دوستانه والیبال بین تیم های شبکه بهداشت ودرمان قاینات و منتخب آرین شهر در سالن ورزشی آزادی قاین برگزارشد.
به گزارش «خراسان جنوبی» «بسکابادی» رابط شبکه بهداشت و درمان قاینات با اعلام این خبر گفت: این رقابت دوستانه با نتیجه3بر2 به نفع تیم «شبکه بهداشت ودرمان قائنات» خاتمه یافت.
 
 48 گل در هفته پانزدهم لیگ فوتسال درمیان 
در هفته پانزدهم رقابت های لیگ یک فوتسال درمیان یادواره شهدای شهرستان 48 گل به ثبت رسید. به گزارش «خراسان جنوبی» مسئول ورزش و جوانان شهرستان درمیان با اعلام این خبر گفت : در این هفته که 8 دیدار برگزار شد «شهدای پلاسکو» 5 بر یک مغلوب «شاهین» شد و «فجر آسیابان» 4 بر 2 از سد «طبس» گذشت.
به گفته «سیادت» «بیمه معلم» و «بیمه پاسارگاد» به نتیجه 3 بر 3 رضایت دادند و «شادروان اکبری» با نتیجه 3 بر 2 مغلوب «شبکه بهداشت » شد.
وی افزود : در دیدارهای بعدی «گزیک» 5 بر 3 از سد «دهیاری درمیان» گذشت و «دهیاری اشک» 7 بر یک «دهیاری سرو» را شکست داد و «منتخب فورگ و اره فورگ» 5 بر صفر «المهدی» را از پیش رو برداشت .به گفته وی تیم «هندوالان» به نتیجه 2 بر 2 مقابل «آزادی» رضایت داد.
 
دیدار دوستانه والیبال بسطاق سرایان و رزدنبل قاین
دیدار دوستانه والیبال بین دو تیم روستاهای بسطاق شهرستان سرایان و رزدنبل قاین به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد. مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان سرایان، گفت: در دیدار رفت تیم قاین با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید ولی در بازی برگشت بسطاق توانست با همین نتیجه از سد رزدنبل بگذرد.
به گفته «نظافت» ،یک تیم کوهنوردی متشکل از 10 کوهنورد این شهرستان هم مسیر دره سبز رود در شمال سرایان را با موفقیت طی کرد.