دانشگاه بزرگمهر قاینات قهرمانان ورزشی اش را شناخت

زهرایی – مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه بزرگمهر قاینات با معرفی برترین ها به پایان رسید.  
مدیر تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قاینات به جشنواره فرهنگی ورزشی بهارانه 96 یادواره شهید دانشجو سید حسین مهدوی الحسینی در 2 بخش بانوان و آقایان در این دانشگاه اشاره کرد که با حضور 108 دانشجو برگزار شد.
به گفته «یعقوبی» این مسابقات به عنوان مسابقات درون دانشگاهی و به عنوان یک جشنواره همگانی در بین دانشجویان دانشگاه برگزار شد تا علاوه بر شور و نشاط استعداد های ورزشی به شکوفایی برسند. وی افزود: این جشنواره در بخش بانوان در رشته های والیبال سه نفره ، بدمینتون ، شطرنج و شنا و در بخش آقایان در رشته های فوتبال گل کوچک، بدمینتون، پینگ پنگ، شطرنج و شنا برگزار شد.به گفته وی در رشته والیبال سه نفره بانوان 5 تیم و در مجموع 21 نفر حضور داشتند که تیم «نوروزی، ممیز ، عباسیان و علیان» مقام اول و تیم «غلامی نوغاب، حسینی، اسماعیل زاده ، قوی، شریف زاده» مقام دوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد : در رقابت های فوتبال گل کوچک هم 7 تیم و در مجموع 32 نفر در بخش آقایان شرکت کردند که تیم قهستان با ترکیب «سید محمد حسین شمسی، محمد جواد قربانی، سید حسین مرتضی زاده، علی اصغر انصاری و محسن رضایی»قهرمان و ستارگان جنوب با ترکیب «شهاب الدین منفرد، رضا باقری، امین واله، مجید حسین نژاد و حسین تاجیک» نائب قهرمان شدند.
به گفته وی در رشته پینگ پنگ با حضور 10 نفر در بخش آقایان «فریبرز کردوانی» قهرمان شد و «محمد رضا عرب زاده»  و «وحید نوفرستی» به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
وی ادامه داد :در رشته شطرنج هم با شرکت 6 آقا و 5 خانم در بخش آقایان «احمد جهانبازی»  و «محسن مرتضی پور» به ترتیب قهرمان و نائب قهرمان شدند و در بخش بانوان «اسماعیل زاده» و «بندانی» مقام های اول و دوم را از آن خود کردند.
به گفته وی در رشته بدمینتون که 11 نفر مرد و 16 نفر زن حضور داشتند  در بخش آقایان «فریبرز کردوانی» قهرمان ، «سید علیرضا داوودی» نائب قهرمان و «علی محمدنیا» سوم شدند و در بخش بانوان «غلامی نوغاب»، «حسن پور» و «پودینه» مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی افزود: همچنین در مسابقات شنا که 4 نفر آقا و 3 نفر خانم حضور داشتند در ماده 50 متر آزاد و کرال پشت «علی محمد نیا» و «پوریا تقی یار» قهرمان و نائب قهرمان شدند و در بخش بانوان و در 25 متر آزاد «دشتی» عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
به گفته وی در حاشیه این مسابقات نیز با همکاری آموزش و پرورش و مجموعه آبی فرهنگ مسابقات شنا در دو بخش پسران و دختران و در رده های سنی 7 تا 12 سال ، 13 تا 15 سال و 16 تا 18 سال برگزار شد.