خاطرات عملیات مرصاد

کاظمی –هیچ کشوری جرات حمله نظامی به ایران را ندارد چرا که ایران امروزه دستاوردهای زیادی در عرصه نظامی دارد.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس کشور این مطلب را روز گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در بیرجند عنوان و به 14 دپوی موشکی در ایران اشاره کرد.
سردار «احمد کریم پور» در ادامه تاکید کرد: ایران در علم موشکی در شرایطی است که اگر از هر طرف به ما حمله ای شود بدون معطلی موشک های ما وارد عملیات و شلیک می شود.
به گفته وی موشک های ایران با وزن 27 تنی دارای قابلیت برد 2 هزار کیلومتری است .
 وی همچنین تاکید کرد:  اندیشه انقلاب اسلامی برخاسته از اسلام ناب بوده و به سرتاسر جهان منتقل می شود و به این دلیل استکبار جهانی خود را در معرض فروپاشی می بیند و احساس خطر می کند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هم در این مراسم با بیان این که مردم ایران هرگز جنایات منافقان را فراموش نخواهند کرد، تاکید کرد: در عملیات مرصاد حقانیت و مظلومیت ایران و انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شد.
 دکتر «فخر» در ادامه به شرکت 80 رزمنده در قالب دو گردان امام علی (ع) و الغدیر در این عملیات اشاره کرد و از شهید «صفرعلی رضایی» به عنوان یکی از شهدای این عملیات نام برد.
به گزارش «خراسان جنوبی» در این مراسم از مستند کوتاه مرصاد 96 با موضوع بازگویی عملیات مرصاد رونمایی شد و تعدادی از رزمندگان این عملیات به بازگویی خاطرات آن دوران پرداختند.