روی خط ورزش

ناکامی خراسان جنوبی در رقابت های کشوری بدمینتون
حسین قربانی – بدمینتون بازان دختر استان در دهمین دوره مسابقات آزاد بدمینتون قهرمانی نونهالان کشور هر چند از کسب مدال باز ماندند اما 3 ورزشکار استان برای حضور در اردوی استعدادیابی فدراسیون انتخاب شدند. به گزارش «خراسان جنوبی» در دهمین دوره مسابقات آزاد بدمینتون نونهالان دختر قهرمانی کشور جام دهه کرامت که از 2 تا 4 مرداد ماه جاری به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد 120ورزشکار در 20 تیم در دو بخش انفرادی و دوبل با یکدیگر رقابت کردند و در حاشیه این رقابت ها کلاس دانش افزایی مربیان درجه 3 به 2  با حضور مربیان کشوری برگزارشد.
بنا بر این گزارش در بخش انفرادی این رقابت ها «مریم سلطانی» از استان فارس و «فاطمه فنایی» از استان سمنان به ترتیب اول و دوم شدند و «سارینا شاهی زاده» از آذربایجان شرقی و «آیدا عنایتی» به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
این گزارش حاکی است همچنین در بخش دوبل تیم «الهام عنایتی» و «فردوس فروغی» از تهران و تیم «سما آهنگر» و «فاطمه عزیزی» از آذربایجان شرقی به ترتیب اول و دوم شدند.


اعزام بانوان رزمی کار قاینات به رقابت های کشوری
 بانوان رزمی کار قاینات به عنوان نماینده خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام شدند.
«عبدالهی»، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان قاینات با اعلام این خبر گفت : 13 نفر از بانوان رزمی کار هاپکیدوی قاین به سرپرستی «معصومه حسینی» و مربیگری «زهرا خدمتی» به عنوان نمایندگان خراسان جنوبی به مسابقات کشوری در اصفهان اعزام شدند.


ورزشکار معلول استان در تیم ملی بوچیا
«حسین قنبری» ورزشکار معلول استان به تیم ملی کشور دعوت شد. به گزارش خراسان جنوبی 3  ورزشکار معلول استان در رقابت های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در رشته بوچیا در تهران شرکت کردند که «حسین قنبری» با کسب مدال نقره به تیم ملی بوچیای کشور دعوت شد.
این گزارش حاکی است جام اخلاق این دوره از مسابقات به ورزشکاران خراسان جنوبی اهدا شد.