آژیر

فرمانده انتظامی استان خبرداد
دستگیری 4 سارق مغازه در لانه

ایمان  – 4سارق که در بیرجند به چهار مغازه دستبرد زده بودند  در لانه 24 متری خود به دام افتادند.
فرمانده انتظامی استان به «خراسان جنوبی» گفت: شکایتی از چهار کسبه فروشنده مواد غذایی در بیرجند دریافت شد مبنی بر این که چهار جوان پژو سوار  به  مغازه های آنان  مراجعه و اقلام به خرید کالا کرده اند. سردار«مجید شجاع» افزود: بنا به اظهارات شاکیان از این جمع سه نفر اقدام به حمل اقلام خریداری شده به داخل خودرو می کرده اند و یک نفر از آنها برای حساب کردن قیمت اجناس کارت بانکی را تحویل فروشنده ها می داده است که وقتی کارت در کارت خوان قرار می گرفته فروشنده با هشدار تاریخ انقضا مواجه می شده بنابراین خریدار عنوان می کرده که کارت دیگری را از خودرو می آورد اما پس از خروج از مغازه  سوار خودرو شده و همراه با همدستان خود متواری می شود.
 این مقام انتظامی استان اضافه کرد: پس از دریافت اطلاعات اولیه پرونده در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت که با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخی از یکی از متهمان پیدا کردند و فرد مورد نظر را زیر نظر قرار دادند تا این که وی به یکی از روستاهای حومه بیرجند عزیمت کرد و به 3 همدست خود پیوست.
وی افزود: با هماهنگی  قضایی در یک عملیات ضربتی کارآگاهان به محل مخفیگاه آنان رفتند  و هر 4 متهم را دستگیر کردند. وی با بیان این که  در لانه 24 متری این سارقان خودروی  پژو و مقداری از اقلام سرقتی نیز کشف شد عنوان کرد: متهمان در بازجویی های پلیس به سرقت از  4 مغازه اعتراف کردند.


جریمه 70 میلیون ریالی قاچاقچی پارچه
صدرا - وارد کننده پارچه خارجی قاچاق در بیرجند 70 میلیون ریال جریمه شد.
« انصاری» مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: این متهم  اقدام به وارد کردن 130 کیلوگرم پارچه قاچاق کرده بود که پس از بررسی پرونده به پرداخت 70 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.