روی خط حادثه

20 میلیون ریال طلای سرقتی در مخفیگاه سارق حرفه ای
20 میلیون ریال طلای سرقتی از مخفیگاه سارق حرفه ای  کشف شد . فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت از مغازه وی در یکی از محلات بیرجند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ « امیرآبادی زاده»  افزود: ماموران پلیس با بررسی سرنخ های به جامانده و انجام اقدامات تخصصی، یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
به گفته وی  در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری طلا به ارزش 20میلیون ریال و مبلغ 20میلیون ریال وجه نقد سرقتی کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان این که متهم در تحقیقات پلیسی به دو فقره سرقت از مغازه در بیرجند اعتراف کرده است، گفت : سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.


فرار در شب
ایمان – دو قاچاقچی سابقه دار که مبادرت به حمل 10 کیلو گرم تریاک کرده بودند درفرار شبانه از دست ماموران ناکام ماندند .
قاضی درباره این پرونده به «خراسان جنوبی» گفت: این دو متهم غیربومی در نیمه های شب با استفاده از خودروی سواری اقدام به جابجایی 10 کیلو گرم تریاک کردند  که در یکی از جاده های فرعی استان با مشاهده ماموران متواری شدند.
«رمضانی» افزود: ماموران به تعقیب خودروی متهمان پرداختند که آن ها در هنگام فرار اقدام به پرتاب مواد کردند اما سر انجام خودرو توسط ماموران توقیف و 10 کیلوگرم تریاک هم از قاچاقچیان کشف شد.
وی با اشاره به این که دادگاه انقلاب اسلامی بیرجند هر دو متهم را به 80 ماه حبس، شلاق ، پرداخت جزای نقدی  و ضبط خودرو به نفع دولت محکوم کرد گفت : متهمان به رای صادره اعتراض کردند که در شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان باردیگر پرونده با حضور متهمان مورد رسیدگی قرار گرفت اما دادگاه  دفاعیات آنان را وارد ندانست و رای شعبه بدوی مبنی بر  80 ماه حبس،شلاق ،پرداخت جزای نقدی و ضبط خودرو به نفع دولت تایید شد.