انتقاد ازغیبت مسئولان در افتتاحیه یک برنامه ورزشی

رحمان – غیبت مسئولان ورزش استان در افتتاحیه دوره بازآموزی مربیان اسکواش خراسان جنوبی با حضور مربی تیم ملی «مسعود ضیاء الدینی» با انتقاد رئیس هیئت اسکواش استان مواجه شد.
به گزارش «خراسان جنوبی» در مراسم افتتاحیه این برنامه ورزشی 2 روزه که پنجشنبه گذشته در کورت مجموعه ورزشی ولایت بیرجند برگزار شد فقط خانواده های ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی حضور داشتند.
 رئیس هیئت اسکواش استان در این مراسم با انتقاد از حضور نیافتن مسئولان ورزش استان در این برنامه ورزشی با وجود دعوت از آن ها، این امر را به نوعی بی توجهی به این رشته ورزشی دانست و گفت: از مدتی پیش در صدد بودیم  یکی از مربیان خوب کشور را برای ارتقای درجه مربیان استان به خراسان جنوبی دعوت کنیم که با همکاری «سلیمانی» رئیس فدراسیون اسکواش کشور این امر محقق شد تا مربیان با حضور در این دوره با جدیدترین آموزش های روز اسکواش آشنا شوند و زندگی حرفه ای را تجربه کنند.
«علی غنی» که چند ماهی است مسئولیت این هیئت را عهده دار است در ادامه تامین نیازهای سخت افزاری، نرم افزاری وآموزش مربیان را از اولویت های هیئت برشمرد و به اقدامات انجام شده در این زمینه اشاره کرد.
وی گفت: در صورت امکان 3 کورت استاندارد به موازات کورت فعلی احداث می شود که در این زمینه   موافقت نامه آن مبادله شده  است.