اظهارات فرمانده سپاه درباره داعش ، عربستان و توان موشکی ایران

فارس - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری که به منظور تبیین شرایط منطقه برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی های اخیر و بزرگ جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه باطل و از بین رفتن حاکمیت منحوس داعش، گفت:  پیروزی های بزرگ منطقه مدیون بسیج است.
سردار جعفری افزود: این پیروزی، نابودی کامل و صد درصدی داعش نیست بلکه نابودی حاکمیت داعش است .
داعش به صورت گروه‌های چریکی و زیرزمینی در کشورهای مختلف از جمله افغانستان حضور دارد و تهدیدی علیه اسلام است لذا مقابله با توطئه های آن ها را در دستور کار داریم. وی در خصوص رویکرد خصمانه عربستان سعودی علیه ایران و حزب ا...، گفت: انقلاب اسلامی یک اصل و جهت گیری و اهدافی دارد که به صورت طبیعی با منافع برخی از جمله آمریکا و اسرائیل و دست نشانده های آن ها در منطقه در تضاد قرار می‌گیرد.
وی  ادامه داد: حرف ما این است که نه با دست نشانده های استکبار، بلکه با خود شیطان بزرگ و عامل اصلی یعنی آمریکا و اسرائیل کار داریم. لذا به همین دلیل خویشتن داری ایران را در برابر عربستان می‌بینیم و نمی‌خواهیم وارد مقابله مستقیم با آن ها شویم و توصیه می‌کنیم دست از این کارها بردارند وگرنه در جبهه مقابل انقلاب هستند و ترکش های آن را دریافت می‌کنند.
فرمانده سپاه   با بیان این که ایران به هیچ وجه اجازه چنین کاری (مذاکره بر سر توان موشکی) را نخواهد داد، گفت: دولت هم به هیچ وجه دنبال این موضوع نیست و آنها (غربی ها) هم به زودی متوجه بی نتیجه بودن تلاش خود می‌شوند.