روی خط ورزش

اسکیت بازان استان 
در رقابت های کشوری 
زهرایی –  پنج اسکیت باز استان روز گذشته در رقابت های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به میزبانی اهواز شرکت کردند.
به گزارش «خراسان جنوبی» اعضای تیم اسکیت‌ استان در این رقابت ها  «حسین و فاطمه ادیبی‌فر» و «احسان رسولی» از بیرجند و «امید عبداللهی» و «حامد یعقوبیان» هستند.
 
رکاب زنی دوچرخه سواران کوهستان 
به منظور حفظ آمادگی دوچرخه سواران رشته کوهستان، یک دوره مسابقه دوچرخه سواری در دو بخش آزاد و دانش آموزی در بیرجند برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما در این دوره رقابت ها که دوچرخه سواران مسیر میدان راه و ترابری تا مزار رزگ را رکاب زدند در بخش آزاد به ترتیب «هدایت چاجی»، «علی مرادی» و «حسین سورگی» و در بخش دانش آموزی سید «محمد خراشادی زاده»، «امیر جنت آبادی» و «سعید آبادیان» مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
سریع ترین بانوان دونده استان 
دومین مرحله استعدادیابی استانی دختران دونده در راستای طرح کاهش آسیب های اجتماعی با معرفی برترین ها به پایان رسید.
به گزارش «خراسان جنوبی» در این دوره رقابت ها که هشت تیم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان از شهرستان های بیرجند، طبس، نهبندان و زیرکوه حضور داشتند به ترتیب تیم های بیرجند، طبس و نهبندان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
 
«نخلستان»، قهرمان والیبال نهبندان
نخلستان قهرمان مسابقات جام فجر والیبال آقایان نهبندان شد.
به گزارش «خراسان جنوبی» در این رقابت ها10تیم حضور داشتند که تیم های چاهداشی و صنعت، معدن و تجارت مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.