داخل گود

برترین های پینگ پنگ 
دسته یک استان
صبا-مسابقات پینگ پنگ دسته یک استان با معرفی نفرات برتر پایان یافت. به گزارش خبرنگار ما در پایان رقابت های پینگ پنگ دسته یک استان که با حضور 10 نفر به صورت دوره ای برگزار شد، «چمنی»، «عبداللهی»، «یعقوب نژاد» و« محمد رضا چمنی» ضمن کسب عنوان های اول تا چهارم جواز حضور در رقابت های لیگ برتر استان را به دست آوردند.
 
اردیبهشت 97  
میزبانی پرس سینه کارگران کشور
رحمان – خراسان جنوبی اردیبهشت 97 میزبان مسابقات پرس سینه و ددلیفت کارگران کشور است. «ابوالفضل علیزاده» رئیس هیئت ورزش های کارگری استان به خبرنگار ما گفت: سومین دوره مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی کارگران کشور اردیبهشت 97 به  میزبانی استان برگزار می شود.
 
برد بانوان بسکتبالیست «جوانان»
در ادامه رقابت های بسکتبال بانوان جام فجر بیرجند تیم جوانان پیروز میدان شد. به گفته«امینی» نایب رئیس هیئت بسکتبال استان، در ادامه مسابقات بسکتبال بانوان جام فجر تیم جوانان بسکتبال با نتیجه 27 بر 16 تیم آزاد را شکست داد.
 
بلندقامتان برتر زیرکوه 
تیم والیبال بانوان فرمانداری زیرکوه قهرمان مسابقات جام فجر این شهرستان شد.
به گزارش خبرنگار ما در این رقابت ها که چهار تیم حضور داشتند تیم های توسعه پایدار و فرهنگیان در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.
 
قهرمان فوتسال زهان 
تیم مقاومت کبودان قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر بخش زهان شهرستان زیرکوه شد.
به گزارش «خراسان جنوبی» در این رقابت ها که شش تیم حضور داشتند تیم مقاومت کبودان با نتیجه هشت بر چهار مواد غذایی عزیزی را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.