گوناگون

ورود دو سامانه بارشی به کشور 
ایسنا - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد  وضعیت هوای کشور در روزهای پیش رو اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بیانگر استقرار سامانه بارشی فعال در شرق دریای مدیترانه است که امواج آن طی دو روز آینده کشورمان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
احد وظیفه افزود: بر این اساس در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس، جنوب‌، بخش‌هایی از جنوب غرب، نواحی مرکزی، ‌شرق، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز به همراه ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود .
احتمال توقف عملیات انتقال اجساد مسافران هواپیما تا روز دوشنبه
میزان - فرمانده میدان حادثه سقوط هواپیما در خصوص روند ادامه عملیات در منطقه سقوط هواپیما گفت: به علت نامساعد بودن هوا و بارش برف در ارتفاعات کوه دنا، همه امدادگران از منطقه حادثه خارج شدند و عملیات متوقف شد. 
شاهین کریمی افزود: با ادامه بارش برف، کاهش دما و مه گرفتگی، تا روز دوشنبه امکان ادامه عملیات انتقال اجساد جان باختگان حادثه وجود ندارد و در صورت بهبود شرایط عملیات آغاز می‌شود.
پرواز هواپیماهای ATR آسمان ممنوع شد
تسنیم - سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با عنایت به بررسی همه جانبه علل وقوع سانحه هوایی اخیر و به منظور اطمینان از ارتقای ایمنی پروازهای این نوع هواپیما لازم است به طور موقت و تا اطلاع ثانوی پرواز های ATR مدل 200 و 500 شرکت هواپیمایی آسمان متوقف شود.
سازمان هواپیمایی در فرصت مناسب بررسی های لازم را انجام می دهد و پس از حصول اطمینان از ابعاد ایمنی، از سرگیری پروازهای مذکور اعلام می شود.
آماری از افزایش مصرف مواد مخدر 
در بین دانش‌آموزان
ایسنا - مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: میزان شیوع مصرف مواد در دانش‌آموزان متوسطه دوم کشور ۲.۱ درصد است که این نرخ در استان خراسان‌رضوی به ۲.۲۵ درصد می‌رسد. 
صرامی اظهار کرد: گسترش مصرف مواد در استان‌هایی که همجوار مرزهای شرقی هستند، بالا می‌رود و در پاره‌ای از موارد میزان شیوع مصرف هم در میان آن‌ها نگران‌کننده‌تر است. میانگین شیوع مصرف مواد در میان کارگران کشور ۲۲.۳ درصد است.  این آمار در خراسان‌رضوی به ۳۱.۷ درصد می‌رسد. 
جعبه سیاه ATR آسمان از لاشه هواپیما جدا نشده است
تسنیم - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشاهده شدن جعبه نارنجی رنگ هواپیمای ATR آسمان معروف به جعبه سیاه توسط امدادگران خبر داد و گفت: آن گونه که امدادگران می‌گویند جعبه سیاه از یکی از قطعات لاشه هواپیما جدا نشده است. 
عزیز فیلی اظهار داشت: جست‌وجو و انتقال پیکر جانباختگان اولویت‌ اول است و بعد از انجام این عملیات به سراغ جعبه سیاه می‌رویم.
کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی
میزان - قیمت نفت روز پنجشنبه در بازارهای جهانی با ۵۲ سنت کاهش به بشکه‌ای 64 دلار و 9 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت روز پنجشنبه در بازارهای جهانی با کاهش 52 سنتی به 64 دلار و 90 سنت رسید و نفت وست‌تگزاس آمریکا نیز کاهش ۵۷ سنتی را تجربه کرد و بشکه‌ای ۶۱ دلار و ۱۱ سنت معامله شد.