نمایشگاه بهاره بشرویه برپا می شود

پورغزنین- نمایشگاه بهاره در شهرستان بشرویه برگزار می شود.  فرماندار بشرویه در نشست اعضای کمیسیون تنظیم بازار شهرستان گفت:تعادل و حفظ بازار و حمایت از کسبه بومی و محلی یکی از وظایف ذاتی و در باب تحقق شعار سال است بر این اساس ضرورت دارد همه مسئولان و مردم از تولیدات داخلی حمایت کنند و در خریدها این موضوع را مد نظر قرار دهند.
«زمان زاده» اظهار کرد:در جلسه قبلی کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بشرویه با توجه به مخالفت های متعدد با برپایی نمایشگاه بهاره و حمایت از فروشندگان شهرستان تایید شد  امسال این گونه نمایشگاه ها در شهرستان برگزار نشود منوط بر آن که فروشندگان داخل شهرستان فروش فوق العاده داشته باشند. 
وی در عین حال گفت: اما از آن جا که دستور وزیر کشور برای  برپایی نمایشگاه بهاره در تمام شهر های کشور صادر شده است،نشست اضطراری برای برپایی این نمایشگاه در شهرستان برگزار  و برنامه ریزی شد تا بشرویه نیز از برگزاری این نمایشگاه عقب نماند. به گفته وی در این نمایشگاه به طور حتم حمایت از تولید داخل و خرید اجناس داخلی مدنظر خواهد بود. وی گفت: برای فروشندگان و تولیدکنندگان شهرستان غرفه هایی با 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.