گوناگون

نان بعد از رمضان گران می شود
میزان - رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی (حجیم و نیمه حجیم) درباره پیش بینی افزایش قیمت نان گفت: با توجه به افزایش قیمت روغن و بهبود دهنده‌ها، قیمت نان پس از ماه رمضان ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. «کرمی» در گفت‌وگو با میزان درباره افزایش قیمت نان اظهار کرد: قیمت گندم طی یک هفته گذشته هر کیلوگرم ۸۲ تومان و قیمت آرد هر کیسه هفت هزار تومان افزایش یافت که در جلسه برگزار شده با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد قیمت گندم افزایش پیدا نکند.
ایران خودرو باز هم محصولاتش را گران کرد
تسنیم - ایران خودرو در جدیدترین تغییرات، قیمت چهار محصول خود را تا چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان گران کرد.در لیست جدید محصولات این شرکت قیمت وانت آریسان با افزایش دو میلیون و 784 هزار تومانی با قیمت 31 میلیون و 783 هزار تومان تعیین شده است. همچنین تندر پیکاپ هم با افزایش سه میلیون و 430 هزار تومان با قیمت 39 میلیون و 164 هزار تومان، پارس اتومات با افزایش چهار میلیون و 800 هزار تومان با قیمت 54 میلیون و 802 هزار تومان و خودروی H30 با افزایش چهار میلیون و 380 هزار تومان با قیمت 50 میلیون و 67 هزار تومان به فروش می رسد.
سقف مجاز گرانی خودرو اعلام شد
تسنیم - شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد افزایش قیمت‌ خودرو و اعتراض نمایندگان مجلس به این گرانی اظهار کرد: خودروسازان داخلی فقط مجاز به افزایش قیمت تا مرز تورم انتظاری (9.6 درصد) با رعایت ضوابط سازمان حمایت هستند و اگر تخلفی در این مورد توسط نمایندگان مجاز شرکت‌های خودروسازان مهم گزارش شود، سازمان‌های نظارتی برخورد جدی خواهند کرد.
دعوت رسمی فیفا از روحانی برای حضور در افتتاح جام جهانی 
فارس - جام جهانی فوتبال از 24 خرداد به میزبانی روسیه آغاز می‌شود که در این دوره 32 تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند. تیم ملی فوتبال ایران که برای آمادگی بیشتر این روزها تمرینات خود را در ترکیه پیگیری می‌کند، در جام جهانی با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است.
 فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال دعوت‌نامه‌ای به طور رسمی از «حسن روحانی» رئیس ‌جمهور کشورمان دعوت کرد تا برای حضور در مراسم افتتاحیه و همین طور تماشای بازی‌های ایران به روسیه سفر کند.
توقف شاخص بورس در نیمه ارتفاع ۹۵ هزار واحدی
میزان - شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز خرداد ماه با ۲۱۵ رشد به پله ۹۵ هزار و ۴۴۵ واحدی رسید. در معاملات دیروز ۸۴۹ هزار و ۲۷۴ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۹۲۳ هزار و ۳۸۶ ریال در بیش از ۴۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. 
همچنین در بازار فرا‌بورس ۳۰۱ هزار و ۵۲۵ سهم اوراق بهادار به ارزش دو میلیون و ۱۰۲ هزار و ۶۹۱ ریال در بیش از ۴۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.