حرف مردم

* بی آبی در روستای درمیان به ویژه در فصل تابستان بیداد می کند حتی برای رفتن به حمام آب نداریم. مسئولان برای ایجاد آب بندهایی در مسیر رودخانه این منطقه اقدام کنند تا آب های سطحی به راحتی از روستا خارج نشود یا گودهایی حفر کنند تا آب به داخل آن ها سرازیر شود یا در قنات ها نشست کند.
* به عنوان یکی از اهالی ساکن زیباشهر طبس باید بگویم از وعده هایی که برخی مسئولان برای این منطقه می دهند و عملی نمی کنند و این که هیچ وقت شهرداری بودجه کافی ندارد و ... خسته شدیم. شهرک هایی مانند مسکن مهر و رضوان شهر که بعد از زیباشهر ساخته شده است خدمات و امکاناتی مانند آسفالت، فضای سبز و... دارد اما گناه مردم زیباشهر که به ناچار ساکن این منطقه شده اند چیست؟ چرا هیچ کس پاسخگو نیست و مسئولان به وعده هایی که می دهند عمل نمی کنند!؟ این قدر نگویند بودجه نیست، چون اگر نیست باید برای همه جا نباشد. 
*دانش آموخته رشته تربیت بدنی هستم و علاقه زیادی به این رشته و ادامه تحصیل در آن داشتم اما هیچ امکاناتی در اختیار ندارم. دانشجویان بقیه رشته ها کتاب، تست، کلاس، دانشگاه و... در اختیار دارند اما در نهبندان برای رشته تربیت بدنی این امکانات در دسترس نیست. با این که جزو مناطق محروم هستیم اما باید با سهمیه آزاد در کنکور شرکت کنیم. چرا مسئولان برای ما کاری نمی کنند؟
* از تلاش و زحمات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخش دستگردان طبس و تیم جهادی آن ها در کمک به بازگشایی قنات روستای سیل زده شمس آباد که باعث رضایت و دلگرمی اهالی شده است، تشکر می کنم. 
* تلاش کارکنان اداره راه و شهرسازی دیهوک منجر به بازگشایی دوباره راه روستای ماودر شد که جای خسته نباشید دارد.
*چه اشکال دارد در پارک های بیرجند به جای بعضی از درختان بی ثمر درخت میوه هم بکاریم، درخت چنار بکاریم که هم سایه داشته باشد و سرسبز باشد. درخت شاه توت و بادام به جای زیتون زینتی بکاریم. چه اشکالی دارد به جای بعضی درختان گل؛ درخت عناب، انار و سنجد بکاریم؟    
*از شهردار و رئیس اتوبوسرانی بیرجند می پرسم که آیا با حقوق 900 هزار تومان و بدون بیمه با 28 روز کار در ماه می توان زندگی کرد؟
*شهرداری بیرجند اخیرا اقدام به تعویض جدول های برخی بولوارهای شهر کرده است که جای تشکر دارد اما این که در نقاط مختلف و همزمان چند نقطه را درگیر کرده زیاد جالب نیست. بهتر نبود که در یک مکان کار را به پایان برسانند تا شاهد چهره زشتی در برخی خیابان ها از جمله بولوار بهشتی نباشیم؟