روی خط ورزش

«خدمتی» در آزمون آکادمی ملی المپیک
حسین قربانی – «نجمه خدمتی» ورزشکار ملی پوش استان به همراه دیگر اعضای تیم ملی تیراندازی بانوان برای حضور در رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کرد.به گزارش «خراسان جنوبی» تیم ملی تیراندازی، نیمه اول مرداد‌ ماه امسال اردوی یک هفته‌ای را در شهر هانوفر آلمان برگزار می کند و پس از بازگشت به ایران و استراحتی سه روزه، برای حضور در بازی‌های آسیایی به جاکارتا اعزام می شود. بنا براین گزارش بانوان تیم ملی تیراندازی از 27 مرداد تا 15 شهریور ماه امسال به مصاف حریفان آسیایی خود می روند.

دارترهای برتر استان
مسابقات دارت به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد.«علیزاده» رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان با اعلام این خبر برترین های این رقابت ها را در بخش بانوان به ترتیب «خالقی»، «حسن پور»  و «میری» و در بخش آقایان  به ترتیب «جوانشیر»، «خراشادی زاده» و «محمد زاده» معرفی کرد.

نوجوانان استان وزنه کشوری می زنند
تیم وزنه برداری نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد. دبیر هیئت وزنه برداری استان به «خراسان جنوبی» از رقابت «مصطفی حسنی» در دسته 50 کیلوگرم و «حمیدرضا جعفری» در دسته 77 کیلوگرم به مربیگری «حسن فلاحت» و سرپرستی «ارمیا خالدی» در مسابقات وزنه برداری نوجوانان کشور در کرج  خبر داد.
به گفته «خالدی» روز گذشته وزن کشی این مسابقات انجام شد و از امروز تا اول مرداد ماه امسال این رقابت ها برگزار می شود.

7 ووشوکار خضری دشت بیاض  در اردوی تیم استان
سدیدی- هفت ورزشکار خضری دشت بیاض به اردوی تیم ووشوی استان دعوت شدند .به گزارش خبرنگار ما ورزشکاران دعوت شده به اردوی تمرینی تیم ووشوی استان در رده نوجوانان و نونهالان «علی افروزیان»، «حسین گیلاسی» و در رده جوانان و بزرگ سالان «رضا قلی زاده» و «مجید سدیدی»، «مصطفی افروزیان»، «علی حاتمی» و «امین انصاری» هستند.