همسرانه

آتش عشق را تندتر کنید

برترین ها - بی شک هیچ عمل خوبی، هر چند کوچک، از یاد نمی رود. اگر شریک زندگی تان حال خوشی ندارد و می خواهید او را شاد کنید یا این که در حال اثبات عشق تان هستید، در هر صورت می توانید با انجام کارهای کوچکی دل او را به دست آورید. روز شریک زندگی تان را با یک دسته گل یا حتی شاخه گلی، به زیباترین شکل بسازید.  
برایش بنویسید که دوستش دارید، حتی اگر عشق تان برایش ثابت شده است.  بدون این که از شما درخواستی داشته باشد، برایش کاری انجام دهید.  قبل از خروج از خانه برای او نوشته ای بگذارید. به عنوان مثال روی برگه ای کاغذ یک قطعه شعر بنویسید و آن را به آینه اتاقش بچسبانید. اگر عکسی دیدید یا نوشته ای خواندید که شما را یاد او می اندازد، آن را برایش ارسال کنید.  اگر آهنگ مورد علاقه او را می دانید، آن را برایش بفرستید یا با صدای بلند پخش کنید. از خودتان یک فیلم خنده دار بگیرید و آن را، آن زمان که احساس می کنید شریک زندگی تان خسته و درگیر است، برایش بفرستید. خاطرات خوب تان را یادآوری کنید. این کار خنده را بر لبان هردویتان می نشاند . تماس های غیرقابل انتظار ثابت می کند که شما همیشه به شریک زندگی تان فکر می کنید. 
گاهی اوقات با پیک یا غیر حضوری گل و یا هدیه ای برای او بفرستید و سورپرایزش کنید.  برای او جوک تعریف کنید یا کارهایی که او را می خنداند انجام دهید. تصویر این لحظات خوش تا همیشه در خاطر او خواهد ماند.