آژیر

لوازم عتیقه 7 سرقت در کوله سارقان شبرو 
علیرضارضایی- باند سرقت لوازم عتیقه به هفت فقره سرقت شبانه همراه با تخریب مکان ها اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان به «خراسان جنوبی» گفت: هفت فقره پرونده سرقت منزل در حوزه انتظامی درمیان تشکیل شد که ماموران و کارآگاهان آگهی شهرستان در بررسی پرونده ها و صحنه وقوع جرم دریافتند تمام سرقت ها با تخریب همراه بوده و سارق یا سارقان لوازم عتیقه مسی و برنجی را مورد دستبرد قرار داده اند.
 سردار «شجاع» افزود: ماموران در تحقیقات میدانی محل اختفای یکی از سارقان را در یکی از روستاهای حومه شهرستان شناسایی کردند که با تعقیب و مراقبت، فرد مورد نظر هنگام فروش اموال سرقتی به یکی از ضایعاتی ها در شهر دستگیر شد.  
وی ادامه داد: در بازجویی پلیسی، متهم به همکاری دو همدست خود در سرقت ها اعتراف کرد که با هماهنگی قضایی دو مجرم دیگر نیز دستگیر شدند. وی اظهار کرد: در بازجویی های جداگانه از متهمان، همه به هفت فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و مقداری از اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد. 
سردار «شجاع» تصریح کرد: متهمان سابقه دار هستند و اعتیاد به هروئین دارند و برابر مستندات و اعتراف ها منازل خالی از سکنه یا منازلی را که افراد سالمند در آن حضور داشته رصد کرده و به طور شبانه همراه با تخریب مکان وارد منازل می شدند و لوزام عتیقه قدیمی و قیمتی را سرقت می کردند.
به گفته وی اعتیاد شدید متهمان، توجه نکردن شهروندان به هشدارهای پلیسی و وجود مالخران زمینه هفت فقره سرقت منزل را فراهم کرده است. 
جریمه 216 میلیون ریالی دو قاچاقچی پوشاک 
دو قاچاقچی پوشاک در طبس 216 میلیون ریال جریمه شدند. مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: این افراد 614 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق را وارد کرده بودند . اشرفی افزود: پس از بررسی پرونده این افراد در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی شهرستان طبس به پرداخت 216 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند.
 
کشف 91 کیلوگرم تریاک از وانت پیکان 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان  از کشف 91 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان در زیرکوه خبر داد . 
به گفته سرهنگ «سرفرازی» مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر موضوع را به طور وِیژه پیگیری کردند .
وی گفت: مأموران در مسیرهای تردد قاچاقچیان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آن 91 کیلوگرم تریاک کشف شد.
به گفته وی در این رابطه دو متهم دستگیر شدند.