انتقاد فرماندار فردوس از توهین به مدیران در فضای مجازی

باکمال-  فرماندار فردوس از برخی توهین ها که در فضای مجازی به مدیران شهرستان روا داده می شود، انتقاد کرد.
مهندس «ابراهیمی» در نشست خبری که روز گذشته در دفترش با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: این روزها توهین به مدیران شهرستانی در فضای مجازی موج می زند و دلیل آن هم ایجاد توقع در مردم توسط افراد بی مسئولیت است. وی افزود: برخی از مدیران کل برای خوشایند نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قول هایی می دهند که در عمل قابل اجرا نیست و وقتی که مدیر شهرستان برای پیگیری مراجعه می کند می گویند که امکان پذیر نیست در حالی که قول اولیه در فضای مجازی اطلاع رسانی و در مردم توقع ایجاد شده است و وقتی عملیاتی نمی شود مردم آن را نتیجه کوتاهی مدیر شهرستان می بینند.
وی با اشاره به این که در بعضی موارد در فضای مجازی به فرماندار هم توهین می شود ادامه داد: این گونه مسائل سبب می شود که مدیران شهرستانی انگیزه لازم را برای کار نداشته باشند درحالی که بسیاری ازمدیران پر تلاش و پیگیر هستند. به گفته وی تعدادی از اداره های شهرستان با سرپرستی اداره می شود و بیشتر مسئولان آن تمایل دارند در مرکز استان یا شهرهای دیگر خدمت کنند زیرا از طرف افراد بی مسئولیت مورد بی مهری قرار می گیرند.
فرماندار از شورای اسلامی شهر هم گلایه کرد و گفت: برخی از اعضای شورا جلسه هایی در شهرستان و حتی در مرکز استان برگزار و پروژه هایی را مطرح می کنند که اجرای آن بعید به نظر می رسد و جز این که در مردم ایجاد توقع می کند پیامد دیگری ندارد. به گفته وی، بهتر است پروژه ها از مبادی خود و از طرف فرمانداری و استانداری اعلام شود تا خط اعتباری و جایگاه حقوقی آن مشخص باشد.
در ادامه نشست، خبرنگاران از سفر عجله ای برخی از مسئولان کشوری به شهرستان انتقاد کردند و آن را بدون پیامد برای منطقه دانستند و گفتند: چه خوب بود در سفر وزیر جهاد کشاورزی بازدید از یک باغ انار در برنامه ریزی های سفر وی لحاظ می شد تا مهندس حجتی از نزدیک با آفات کرم گلوگاه، دانه سفیدی و سرمازدگی انار آشنا می شد و دستور راه اندازی مرکز تحقیقات یا تکمیل پژوهشکده انار را صادر می کرد.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار فردوس هم در این نشست، وحدت و همدلی را یک اصل دانست و گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهیم تفاوت سلیقه ها به توسعه شهرستان ضربه بزند و مردم را با مشکل مواجه کند.
«حسین اسماعیلی» با قدردانی از خبرنگاران که بدون هیچ چشم داشتی کار می کنند، خواست مراقب باشند فضای مجازی ملتهب نشود و از درج برخی اخبار غیر موثق و شایعات در فضای مجازی جلوگیری کنند.