نماینده مردم قاینات و زیرکوه:

منافع مردم در بیمارستان دوم قاین دیده شود

حرف این است که منافع مردم و دغدغه های همشهریان با احداث بیمارستان دوم قاین دیده شود و در هر نقطه ای که کارشناسان تشخیص دادند کلنگ زنی شروع پروژه انجام و ضمن فراهم شدن مقدمات کار، اعتبار امسال پروژه هزینه شود.
نماینده مردم قاینات و زیرکوه با بیان این مطلب به پیگیری های انجام شده در زمینه بیمارستان دوم قاین، پادگان، دانشگاه فرهنگیان، سالن ورزشی چند منظوره، حل مشکلات فاضلاب غدیر و ... اشاره کرد و گفت: آن چه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در دانشگاه علوم پزشکی برای بیمارستان دوم مطرح کردیم این است که انتظار داریم وظیفه وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریع تر به نتیجه برسد.  «فرهاد فلاحتی» با اشاره به سفر معاون دانشگاه فرهنگیان کشور به قاینات و بررسی مکان دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: بر اساس پیگیری های انجام شده ماده 28 برای قاین مصوب شد و در کمتر از یک ماه بیش از 100 دانشجو دوره های آموزشی خود را در قاینات آغاز می کنند.
وی شرط اجرای ماده 28 را تحویل فضای مورد تایید هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد و گفت: با تحویل مکان مورد نظر آموزش و پرورش نگرانی برای احداث فضای آموزشی نباشد و به طور قطع در سال آینده آموزش و پرورش دغدغه ای برای فضای آموزشی نخواهد داشت.
رئیس مجمع نمایندگان استان از تخصیص پنج میلیارد تومان برای رفع مشکل فاضلاب غدیر قاین خبر داد و اضافه کرد: مدیر عامل آب و فاضلاب استان برای رفع مشکل قول داده که اقدام خاصی انجام نشده است. وی با اشاره به آغاز به کار کارخانه UPVC در قاینات افزود: اقدامات و پیگیری های بسیار زیادی انجام شد تا مشکلات کارخانه رفع شود و در مرحله آزمایشی است که به زودی شاهد راه اندازی و اشتغال زایی آن در شهرستان خواهیم بود.