پلمب پنجمین سردمخانه سیاه در بیرجند

علیرضارضایی- پنجمین سردمخانه در بیرجند پلمب شد.
به گزارش «خراسان جنوبی» ساعت 9 روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و جانشین دادستان مرکز استان به یکی از پاتوق های فعال مواد مخدر در هسته مرکزی بیرجند مراجعه کردند که صاحب منزل که خانمی میان سال بود و سه نفر دیگر که در حال استعمال مواد مخدر بودند دستگیر شدند.
بنابراین گزارش افرادی که در این سردمخانه بودند سابقه دار و بین 20 تا 40 سال داشتند که ماموران در بازرسی های انجام شده 365 گرم هروئین و شیشه کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در این باره گفت: این پاتوق مورد رصد ماموران قرار گرفته بود و در سال های گذشته تذکراتی به دایره کننده آن داده شد اما همچنان اقدام به خرده فروشی می کرد که با هماهنگی دستگاه قضایی و حکم ورود، صاحب آن به همراه سه نفر دیگر دستگیر شدند.
سرهنگ«محمدی» افزود: از ابتدای امسال 70 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان اجرا شد که 470 خرده فروش دستگیر شدند و 150 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
وی با بیان این که در این مدت 23 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که سه هزار و 200 متهم در قالب های مختلف دستگیر شدند و 650 وسایل نقلیه از قاچاقچیان و خرده فروشان نیز توقیف شد، افزود: در طرح ضربتی برخورد با پاتوق های مواد مخدر، این پنجمین پاتوق در بیرجند است که طی کمتر از یک ماه پلمب شد.
وی ادامه داد: مالکانی که اقدام به اجاره دادن ملک شان می کنند و از مستاجر خود هیچ گونه اطلاعی ندارند که آن را به چه دلیل اجاره کرده است، باید بدانند ابتدا به این مالکان تذکر داده می شود و در مرحله دوم منزل آن ها پلمب و در نهایت ملک آن ها به نفع دولت مصادره خواهد شد.