معاون استاندار: هیچ عذری در برگشت اعتبار پذیرفتنی نیست

امسال هیچ عذری در برگشت اعتبارات پذیرفتنی نخواهد بود. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه بررسی میزان جذب قسمتی از منابع اعتباری از محل اسناد خزانه اسلامی در سال 97، جذب اعتبار توسط مدیر دستگاه مربوط را وظیفه اخلاقی، شرعی و قانونی دانست و گفت: دستگاه ها باید تلاش کنند تا صد درصد اعتبار ابلاغی آن ها جذب شود.
مهندس سید «مجتبی علوی مقدم» هدف از برگزاری این جلسه را بررسی میزان جذب قسمتی از اعتبارات دستگاه های اجرایی از محل اسناد خزانه اسلامی در سال 97  اعلام کرد و ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید با تدبیر لازم اعتبارات را کامل جذب کنند. وی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا مقوله آموزش انجمن صنفی پیمانکاران را دنبال و با برگزاری سلسله نشست های بین دستگاه های اجرایی و انجمن صنفی پیمانکاران، مشکلات موجود را شناسایی و حل کند چرا که این موضوع می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.
به گفته وی در زمینه ساخت و سازها باید پروانه گرفته شود، ضمن این که امکان مدیریت شهر بدون پرداخت هزینه های مدیریت شهری وجود ندارد. او از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست موضوع صدور پروانه ها را ضمن درج در موافقت نامه ها با جدیت و قاطعیت پیگیری کند.
دیگر درخواستش از سازمان مدیریت و برنامه ریزی این بود، در مواردی که نیاز به اصلاح موافقت نامه ها وجود دارد برای اصلاح آن اقدام لازم انجام شود. وی به گزارش های مختلف در زمینه مشکلات سامانه ستا اشاره کرد و افزود: در جلسه ای با حضور دستگاه های نظارتی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت، مشکلات این سامانه بررسی می شود.