گوناگون

مخالفت با ترخیص خودروهای وارداتی 
تسنیم- رئیس کل بانک مرکزی با ترخیص خودروهای وارداتی که بعد از ۱۶ مرداد ماه امسال وارد گمرکات کشور شده است، مخالفت کرد بنابراین دولت اجازه ورود بدون انتقال ارز خودروهای وارد شده به گمرک به تاریخ بعد از سیاست های جدید ارزی را نخواهد داد.
وام مسکن زیاد نمی‌شود
‌ایسنا- «رحیمی انارکی» مدیر عامل بانک مسکن از انصراف بیش از ۶۰ هزار نفر از دریافت تسهیلات مسکن از محل سپرده صندوق یکم خبر داد و گفت‌: افزایش سقف تسهیلات مسکن در دستور کار قرار ندارد.
دستور جمع‌آوری 2 مکمل تقلبی 
ایسنا- اداره‌ کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، دستور جمع‌آوری دو فراورده مکمل شرکت پایدار تاک پاسارگاد را صادر کرد. این فراورده‌ها شامل گلوتامین- سلف اومتی نوتریشن و کراتین مونوهیدرات- سلف اومتی نوتریشن است.
 پرونده «هدایتی» در دادگاه مفاسد اقتصادی 
تسنیم- به اتهامات «حسین هدایتی» که روز گذشته در دادگاه اتهامات هیئت مدیره بانک سرمایه بارها از او به عنوان فرد رشوه‌ دهنده برای دریافت تسهیلات میلیاردی نام برده شد، در شعبه یک دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی رسیدگی خواهد شد.
هوا ۱۰ درجه‌ سرد می‌شود
تسنیم- با ورود سامانه بارشی جدید از امروز به کشور شاهد کاهش قابل ملاحظه ای بین هشت تا ۱۰ درجه‌ای دما در کشور خواهیم بود و در بیشتر مناطق، بارش‌ها به ‌صورت برف و با وزش باد شدید همراه خواهد بود.
بازار گوشت تعدیل می شود
مهر- «ورناصری» مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان این که قرار است ماهانه ۲۰۰ هزار راس دام زنده وارد کشور شود، گفت: شرایط بازار گوشت متعادل خواهد شد.
رتبه‌بندی فرهنگیان؛ شاید از سال 98
میزان- «الهیار ترکمن» معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش ‌و پرورش گفت: با توجه به روند رو به رشد تصویب قانون رتبه‌بندی، احتمال اجرای این طرح برای سال ۹۸ بالاست.