روی خط ورزش

مسابقات انتخابی‌تیم ووشوی ساحلی
حسین قربانی – جمعه هفته جاری مسابقات انتخابی تیم ووشوی ساحلی استان در بیرجند برگزار می شود. رئیس هیئت ووشوی استان به خبرنگار ما گفت: رقابت های انتخابی تیم ووشوی ساحلی آقایان استان جمعه این هفته در بیرجند برای حضور تیم در اولین دوره مسابقات ووشوی ساحلی کشور در چابهار (9 بهمن ماه) برگزار می‌شود. 
«وحید خرمشاد» با اشاره به این که تیم سه نفره ووشوی بانوان استان در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هم 9 بهمن ماه برای شرکت در این رقابت ها به آبادان اعزام می شود، افزود: با توجه به برگزاری امتحانات دانش آموزان و دانشجویان، مسابقات لیگ ووشوی استان به طور موقت تعطیل شد و بعد از پایان امتحانات از جمعه پنجم بهمن هفته پنجم و ششم این رقابت ها در خانه ووشوی بیرجند برگزار می شود.
18فضای ورزشی دردرح 
18 فضای ورزشی از 45 فضای ورزشی سربیشه در بخش درح است. 
رئیس اداره ورزش و جوانان سربیشه به خبرنگار ما گفت: از 45 فضای ورزشی موجود در این شهرستان 36 مورد خانه ورزش روستایی، هشت سالن ورزشی سرپوشیده و 11 زمین چمن مصنوعی است که از این تعداد 18 فضای ورزشی مربوط به بخش درح است. به گفته «هادی ذوقی»، در این بخش یک سالن سرپوشیده ورزشی و بیش از 15 خانه ورزش روستایی وجود دارد و یک زمین چمن مصنوعی نیز در روستای لانو در حال احداث است که چمن مصنوعی آن خریداری شده است و زیرسازی زمین هم تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید. 
به گزارش «خراسان جنوبی»، در سفر یک روزه رئیس و کارشناسان اداره ورزش و جوانان این شهرستان از وضعیت موجود خانه های ورزش روستایی، سالن های ورزشی و چمن مصنوعی در دست احداث بخش درح به منظور شناسنامه دار کردن خانه های ورزش روستایی سربیشه و ... بازدید شد. 
همچنین از وضعیت موجود خانه های ورزش روستاهای علی هدیه علیا، مرکه، گلوباغ، مشوکی، درخت توت، نوده و از سالن ورزشی فتح المبین درح و زمین های چمن لانو و درح که از محل اعتبارات 27 صدم درصد در حال احداث است بازدید شد.