داخل گود

هندبال فردوس شانه به شانه بهترین های ایران
زهرایی - تیم هندبال نونهالان فردوس در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی مناطق کشور شرکت می کند. دبیر هیئت هندبال فردوس به «خراسان جنوبی» گفت: نیمه دوم بهمن ماه مسابقات قهرمانان مناطق جنوب ایران در رده نونهالان برگزار می شود و تیم نونهالان فردوس به عنوان قهرمان منطقه شش ایران در این مسابقات شرکت خواهد کرد. «مرادزاده» با اشاره به این که تیم نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است، از آن ها خواست که با همدلی و حمایت، تیم را جدا از دغدغه به این رقابت ها اعزام کنند. به گفته وی، درخواست میزبانی هم ارائه شده است که در صورت موافقت فدراسیون میزبانی به فردوس تعلق خواهد گرفت.
آموزش والیبال ویژه طبسی ها
دوره مربیگری درجه سه والیبال ویژه بانوان در طبس برگزار می شود. به گزارش «خراسان جنوبی»، هیئت والیبال طبس با همکاری امور ورزش بانوان شهرستان یک دوره مربیگری درجه سه ویژه بانوان برگزار می کند. بر اساس این گزارش، این دوره آموزشی دوم بهمن ماه در سالن ورزشی کوثر برگزار خواهد شد.
پنج شنبه؛جشنواره فراغت بانوان با ورزش 
جشنواره بزرگ فراغت با ورزش ویژه مادربزرگ ها و مادران و دختران پنج شنبه 27 دی ماه برگزار می شود. به گزارش خبرنگار ما «عرفی» رئیس هیئت ورزش های همگانی بیرجند گفت: این جشنواره در رشته های بدمینتون، طناب زنی، یک قل دو قل، لی لی، بسکتبال و دارت برگزار خواهد شد که علاقه مندان برای حضور در این جشنواره ها تا 26 دی ماه فرصت ثبت نام دارند. به گفته وی، 50 خانواده برای حضور در این جشنواره متقاضی شده اند و برنامه از ساعت 8:30 در سالن عفاف برگزار خواهد شد.
روز ورزشی کودکان بشرویه ای
جشنواره بازی های همگانی کودکانه محله ای به همت کمیته بازی ها و ورزش کودکان هیئت ورزش های همگانی بشرویه برگزار شد. «ساداتی پور» رئیس هیئت ورزش های همگانی بشرویه گفت: این جشنواره در رشته های فریزبی، لی لی، انداختن توپ در سبد، ورزش و نرمش صبحگاهی، بادکنک بازی و ... ویژه کودکان در مهدکودک و پیش دبستانی باران اجرا و در پایان ۶۵ جایزه به شرکت کنندگان این مسابقات اهدا شد. 
سازمان دهی ورزشکاران اداره ها
آمار و اطلاعات ورزشکاران اداره ها برای استفاده از ظرفیت ها جمع آوری می شود. «نوفرستی» مسئول ورزش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در تشریح برنامه های این مجموعه گفت: مطالعه و بررسی قوانین، مقررات و بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی مربوط به ورزش کارکنان دولت و انجام امور مربوط به اعزام و برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت و مسابقات ورزشی وزارت و ... جزو برنامه هاست.
2زمین چمن برای نهبندان 
دو زمین چمن مصنوعی در بندان و شوسف نهبندان احداث می شود. رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان به خبرنگار ما گفت: دو زمین چمن مصنوعی در بندان و شوسف در حال احداث است که در بندان زیرسازی آن انجام و چمن مصنوعی هم خریداری شده است. به گفته وی، در شوسف هم زمین چمن به صورت مشارکتی با همکاری دهیاری و بخشداری مرکزی با 100 میلیون تومان اعتبار در حال احداث است که زیرسازی آن را بخشداری و خرید و نصب چمن مصنوعی را بنیاد مستضعفان متعهد شده اند.