حرف مردم

تلفن: 32448050 -056 
نمابر: 32448054-056 -پیامک: 2000999
ستون حرف مردم روزنامه خراسان جنوبی انعکاس دهنده صادق نظرها، انتقادها و مشکلات شماست.
* تا چه زمانی باید شاهد تصادف در تقاطع خیابان اقاقیا به خیابان نارنج بیرجند باشیم؟ در هفته گذشته شاهد دو تصادف بودیم!
* کارگر فصلی و از ساکنان اسدیه هستم که همسرم در بیمارستان ولی عصر بیرجند (عج) فرزندمان را به دنیا آورد اما خوشحالی تولد به غم تبدیل شد و آن هم این که هزینه 9 میلیون تومانی بیمارستان را از کجا تامین کنیم؟  
* خانه ما در روستای تخویج، هشت سال است برق، آب و تلفن دارد که برای این خدمات از مسئولان ممنونم اما حالا که نوبت گازکشی و نصب علمک شده است می گویند خانه جزو طرح نیست! اگر این موضوع درست است پس چرا بقیه امکانات را در اختیار گذاشتند؟ در این هوای سرد سخت است که هر روز به اسدیه بروم تا پیگیر نتیجه کار و تصمیم مسئولان شوم. از سوی دیگر نفت کمتر به روستا حمل می شود و با سهمیه کم نمی شود خانه را گرم کرد. 
* سرانجام طرح منطقه گردشگری بند دره بیرجند به کجا رسید و چرا مسئولان از روند اجرای کار گزارش نمی دهند؟
* در شرایطی که قیمت لوازم یدکی سرسام آور افزایش یافته است و با کوچک ترین خرابی خرج زیادی روی دست صاحبان خودرو می ماند اما شهرداری بیرجند به فکر آسفالت خراب برخی خیابان ها و میدان ها نیست و مدام در رسانه ها از برنامه آسفالت آن خبر می دهد اما در عمل چیزی دیده نمی شود. نمونه آن میدان ولی عصر (عج)، میدان دوم سجادشهر، خیابان غفاری حد فاصل نیروگاه قدیم تا ابتدای آن، سه راهی بولوار صیاد شیرازی تا تقاطع پایانه و ... است.
* با تعریض خیابان قرنی، تردد در آن خیلی بهتر شده است که جای تشکر دارد اما ادامه مسیر از تقاطع بولوار صیاد شیرازی تا بولوار شهید ناصری با این که کار شروع شده بود، متوقف شده است. در حالی که مسیر با موانع زیادی مواجه نیست شهرداری می تواند تا پیش از پایان سال کار را به سرانجام برساند.
* قرار بود بخشی از جاده بیرجند قاین بر اساس دستور و پیگیری دادستان تا نیمه دی ماه به بهره برداری برسد اما آخر ماه نزدیک است و خبری از افتتاح نیست!
* مسئولان فرمانداری نهبندان در برنامه کاری خود سرکشی به روستاها، کارخانه ها، معادن و ... را دارند اما برای مردم تشریح نمی کنند که برآیند این بازدیدها چه بوده است.