با خبرنگاران

برخورد با اخلال گران در چهارشنبه سوری
سدیدی- دادگاه عمومی نیم بلوک با اخلال گران نظم در چهارشنبه آخر سال در خضری دشت بیاض و بخش نیم بلوک برخورد می کند.
 رئیس دادگاه عمومی نیم بلوک در نشست برنامه ریزی چهارشنبه سوری گفت: با آن دسته از موتورسوارانی که چهارشنبه آخر سال با حرکات غیر متعارف و ایجاد مزاحمت برای مردم اقدام به سلب آسایش عمومی کنند، برخورد خواهد شد.  به گفته «فخاری»، با هماهنگی انجام شده موتورسواران و رانندگان خودروهایی که چهارشنبه آخر سال اخلال در نظم داشته باشند، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و وسیله نقلیه آن ها تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ‌ متوقف خواهد شد. مهندس «خسروی» بخشدار نیم بلوک هم با تاکید بر این که برخورد با هنجارشکنان از مطالبات به حق مردم است، گفت: پلیس و بسیج برای تحقق این موضوع تلاش خود را به کار گرفته است و از هیچ اقدام قانونی فروگذار نخواهد کرد.
برخورداری 524 خانوار از خدمات مسکن امداد
524 خانوار امسال از محل منابع دولتی و امدادی از خدمات بلاعوض و وام مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) فردوس برخوردار شده اند.  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فردوس با اشاره به برخورداری 524 خانوار از خدمات مسکن این نهاد به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان گفت: از این میزان 860 میلیون تومان بلاعوض و 240 میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه پرداخت شده
است.  وی از توزیع 305 دستگاه بخاری گازی به طور رایگان در روستاهای این شهرستان خبر داد و بیان کرد: 92 فرزند یتیم ومحروم از نعمت پدر، زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که 727 خیر سرپرستی آن ها را برعهده دارند. به گفته وی، علاوه بر ایتام، 218 فرزند محسنین نیز زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که از ابتدای امسال 591 میلیون تومان از سوی خیران به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان یتیم و محسنین مساعدت شده است.
تجلیل از 20 نیکوکار خضری دشت بیاض
سدیدی- همایش تجلیل از 20 نیکوکار در خضری دشت بیاض برگزار شد.  رئیس مرکز نیکوکاری جوادالائمه (ع) خضری دشت بیاض در این همایش که با حضور بیش از 200 نفر از نیکوکاران و خیران منطقه برگزار شد، با اشاره به آغاز به کار این مرکز نیکوکاری از سال 92، از توزیع ۱۲۰ بسته غذایی به ارزش ۱۰ میلیون تومان و ۱۰۰ بسته لباس و کفش به ارزش چهار میلیون تومان به مناسبت سالروز میلاد حضرت جواد الائمه (ع) در این مرکز نیکوکاری و توزیع آن بین نیازمندان خبر داد و گفت: این کمک ها با همکاری خیران مرکز نیکوکاری و اداره اوقاف و امور خیریه و امام جمعه خضری دشت بیاض تهیه شده است.  حجت الاسلام «علیزاده» افزود: همچنین ۵۰ کیلوگرم شیرینی از سوی خیران‌  بین نیازمندان توزیع شد.
رقابت 130 شطرنج‌باز در جام خاوران
حسین قربانی – 130 شطرنج‌باز در پنجمین دوره مسابقات شطرنج آزاد جام خاوران رقابت می کنند. «میزانی» دبیر هیئت شطرنج استان به خبرنگار ما گفت: 130 شطرنج‌باز از 18 استان از پنج تا 10 فروردین ماه 98 در پنجمین دوره مسابقات شطرنج آزاد جام خاوران به میزبانی خراسان جنوبی در دانشگاه فرهنگیان بیرجند رقابت می کنند.