گوناگون

کاهش ساعت اداره ها 
برای شب‌های قدر 
ایسنا- بر اساس مصوبه هیئت وزیران،​ ساعت کاری اداره های دولتی در روز‌های پس از شب‌های قدر و در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها 
صدا و سیما- معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام یک میلیون و ۵۰۰ هزار کلاس اولی از روز گذشته در ۶۱ هزار مدرسه ابتدایی آغاز شد. به گفته «حکیم زاده»، کلاس اولی‌ها بر اساس آمار اعلام شده امسال 100 هزار نفر بیشتر از سال گذشته هستند.
کارت های ملی قدیمی بدون 
اعتبار است
شبکه خبر- سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: کارت های ملی قدیمی از پایان فروردین امسال بدون اعتبار است. «ابوترابی»، افزود: بین هشت تا ۱۰ میلیون نفر هنوز مراحل تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را انجام نداده‌اند.
زمان برگزاری کنکور ۹۸ 
تغییر نمی‌کند
تسنیم- سازمان سنجش با تاکید بر این که زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ تغییر نمی‌کند، اعلام کرد: پیگیر جدی ارائه تسهیلات لازم برای داوطلبان آسیب‌دیده مستقیم از حوادث اخیر سیل از مراکز ذی‌صلاح هستیم.
کاهش قیمت‌ خودرو در بازار 
تسنیم- گزارش روز گذشته قیمت خودرو حکایت از رکود بازار و روند کاهشی قیمت انواع خودروهای داخلی و کاهش معاملات دارد. هم اکنون پژو پارس با قیمت 102 میلیون و 500 هزار تومان، پراید 111 با قیمت 55 میلیون و 500 هزار تومان و پژو 405 با قیمت 83 میلیون و 500 هزار تومان معامله می شود.
اعمال افزایش تعرفه‌های برق
 پر مصرف‌ها
فارس- تعرفه‌های جدید برق پس از اصلاحات انجام شده از روز گذشته اعمال شد و تعرفه برق مشترکان پرمصرف ۲۳ درصد افزایش خواهد یافت.