روی خط ورزش

طلای دوندگی
مرضیه عباسی در رقابت های دو و میدانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول، در ماده 800 متر مقام قهرمانی کشور را به دست آورد. «دادی» مسئول تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش گفت: در این رقابت ها که در شهر کرد برگزار شد، شش ورزشکار حضور داشتند که مقام های چهارم و پنجم هم داشتیم و در مجموع استان در میان 24 تیم، هشتم شد.
مقام دوم جشنواره فرزندان مهر
حسین قربانی- ورزشکار استان در جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر بهزیستی مقام دوم را کسب کرد. «احراری» مدیر اجرایی جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر بهزیستی استان به خبرنگار ما گفت: محمد رضا رزمی در این جشنواره در گروه سنی زیر 18 سال در بابلسر مقام دوم رشته آمادگی جسمانی را کسب کرد.
«پیروزی»، قهرمان فوتبال ساحلی
مسابقات فوتبال ساحلی بیرجند، گرامی داشت دهه ولایت برگزار و تیم پیروزی اول شد. به گزارش «خراسان جنوبی»، تیم های آبی پوشان بیرجند و زنده یاد بامری نیز به ترتیب دوم و سوم شد. این مسابقات پس از 10 سال وقفه به همت هیئت فوتبال استان برگزار شد.
کاراته کاها روی تاتامی کشوری
تیم کاراته آقایان استان به رقابت های المپیاد استعدادهای برتر بسیج در سمنان و بانوان به مسابقات قهرمانی کشور در تهران اعزام شد. به گزارش خبرنگار ما، رئیس هیئت کاراته استان گفت: رضا کوثری مقدم، علی و محمد خیرآبادی، محمد حسین بهشتی، علیرضا سلمانی، محمد صفامنش و امیر حسین نرگسی با مربیگری جواد کمالی منش و سرپرستی هادی رفتاری اعضای تیم مردان را تشکیل می دهند. به گفته «بخشی»  تیم بانوان با ترکیب 13 ورزشکار به مربیگری اکرم ایلخانی و سرپرستی مهناز عباس پور در این رقابت ها حضور دارند.