حرف مردم

محله معصومیه پایین بیرجند اگر جزو یکی از مناطق شهر است چرا به مشکلات آن رسیدگی نمی شود؟
عید غدیر با همه شادی هایش به پایان رسید اما نکته ای که باز هم در حاشیه این جشن آزار دهنده بود، پراکنده شدن لیوان های یک بار مصرف شربت های توزیعی بود که تا فاصله ای از ایستگاه پخش نذری دیده می شد. متولیان ایستگاه های توزیع نذری برای این کار هم پیش بینی و حتی فرهنگ سازی کنند.
مسئولان دولتی و قضایی وضعیت سهامداران بدون تکلیف شرکت پدیده شاندیز را که سال هاست منتظرند و حتی عده ای سرمایه و زندگی خود را در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند مشخص و اعلام کنند این افراد به کجا مراجعه داشته باشند.
مدیران بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) درمیان نظارت بیشتری بر سیستم نوبت دهی و کار نیروها داشته باشند. برای دریافت نوبت اطفال به این مرکز درمانی رفتم اما با این که دو نفر بعد از من مراجعه کردند، هنگام ورود به مطب، نوبت من بعد از آن ها بود.
 شهرداری به کوچه شهدای دوم نهبندان توجه بیشتری داشته باشد، از چاله های گاز خسته شدیم، چند ماه است که جلوی منازل حفاری شده است و برای پر کردن آن اقدامی انجام نمی شود. این موضوع مشکلاتی برای رفت و آمد افراد به ویژه کودکان در کوچه و ... به وجود آورده است.
 حرف دل جوشکاران در و پنجره ساز نهبندان را به گوش مسئولان برسانید. نرخنامه ساخت در و پنجره در این شهرستان از سال ۹۲ بر اساس کیلویی هزار تومان ثابت است و با پیگیری های مکرر، اقدامی نمی شود در صورتی که لوازم مصرفی شامل سیم جوش و دیگر اقلام سه تا چهار برابر افزایش قیمت داشته است و نرخ ساخت این اقلام در زاهدان و بیرجند بیش از این است.
 پنج ماه از سال جدید گذشت اما ابتدای بولوار غفاری تا نیروگاه سابق با وجود به سازی آیلند وسط آن، هنوز رنگ روکش آسفالت به خود ندیده است و ناهمواری های بسیاری دارد. مسئولان شهرداری یا وعده ندهند یا به آن عمل کنند. آسفالت این مسیر از بسیاری نقاط که روکش آسفالت شده به مراتب بدتر است.