یادداشت سردبیر

قدردان همراهی تان

نویسنده : مجتبی نوریان
سالی گذشت سالی که بنای آن بر مدار شعار توسعه استان گذشت و نماینده عالی دولت در استان مدام از آن گفت همان دستور کاری که روزنامه خراسان جنوبی هم در 15 سال انتشارش از آن گفت و نوشت. 
اگر چه شهرها و به ویژه روستاهایی از خراسان جنوبی در بهار امسال، بی امان از سیل نبود و پیش بینی بارش هایی نیز در روزهای آینده دارد اما طی این سال، سیل طرح ها، برنامه ها و پروژه هایی را نیز شاهد بود که توانست کام مردم استان را شیرین کند.
این استان هم متاثر از کشور، اگر چه پایان سالش را درگیر کرونا و مشکلات ناشی از آن شد و همچنان گرفتار آن است تا بدان جا که 119 مبتلا و 13 قربانی داشته است اما امیدوار است در روزهای پیش رو و تعطیلات نوروز، با رعایت بیشتر و عمل به توصیه ها بتواند شاهد قطع زنجیره انتقال باشد آرزویی که دور از دسترس نیست و فقط و فقط با چند روز در خانه ماندن و «نه» گفتن به سفر، مهمانی رفتن و مهمان پذیری، محقق می شود.
در این واپسین روزهای سال 98؛ بر خود لازم می دانیم قدردان همراهی های همیشگی مخاطبان با وفای «خراسان جنوبی» باشیم و البته خدا قوت به مدیران پر تلاشی که لحظه ای از خدمت، دست نکشیدند به ویژه آن هایی که رسانه را بازوی خود می دانند و آن را باور دارند.
 نوروز را پیشاپیش تبریک می گوییم؛ وبا  امید به تحول در سال پیش رو و  مدد از حضرت حق، برای حول حالنا الی احسن الحال، وعده انتشار شماره آینده
روزنامه خراسان جنوبی، 16 فروردین  99