روی خط ورزش

جمعه؛ فینال لیگ فوتبال استان
جمعه 19 شهریور فینال رقابت های لیگ فوتبال استان برگزار می شود.
مسئول برگزاری مسابقات هیئت فوتبال استان به خبرنگار ما گفت: در این رقابت از ساعت 16:30 تیم های ستاره ساز و سرخ پوشان بیرجند در مرکز استان به مصاف هم خواهند رفت.
به گفته «بسکابادی» قهرمان این مسابقه به لیگ دسته 3 کشور راه خواهد یافت و نایب قهرمان نماینده استان در جام حذفی کشور خواهد بود.
به گفته وی این دوره از رقابت ها از 10 خرداد با حضور 18 تیم در دو گروه شروع شد و بر اساس برنامه ریزی پیش رفت و بعد از این مسابقات هم به ترتیب رقابت های رده نونهالان زیر 12 سال، زیر 15 سال، زیر 19 سال و لیگ پیش کسوتان را خواهیم داشت که لیگ پیش کسوتان کمتر از رقابت های لیگ استان نخواهد بود.
اردوی انتخابی بلندقامتان
اردوی یک روزه انتخابی تیم های والیبال پسران استان برگزار شد.
رئیس هیئت والیبال استان به خبرنگار ما گفت: این اردوی انتخابی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید با حضور ۱۴۵ بازیکن از شهرستان های بیرجند، قاینات، طبس، فردوس، سرایان، بشرویه، خوسف، نهبندان و زیرکوه در سالن حجاب برگزار شد.به گفته «رمضانی» پس از ارزیابی عملکرد فنی بازیکنان و تایید مربی، اعضای تیم های مربوط در هر رده سنی انتخاب شدند.
راهیابی پهلوانان به
اردوی ملی

پهلوانان استان به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.
به گزارش خراسان جنوبی در رقابت های انتخابی تیم ملی ورزش های زورخانه ای بزرگ سالان کشور که با حضور ورزشکاران ۲۰ استان کشور در تهران برگزار شد، امیر حسین کاردان مقدم و مرتضی حاجی آبادی به عنوان ورزشکاران برتر و در رشته مرشدی نیز محمدرضا حسن پور از خراسان جنوبی انتخاب و به اردوی ملی دعوت شدند.