حرف مردم

چند فرماندار و سه رئیس اداره راه تغییر کردند ولی هنوز ۶ کیلومتر جاده بین سمک تا مهل آباد نهبندان که حدود ۳۰ روستا را به مرکز شهرستان متصل می کند، آسفالت نشده است. از 10 سال پیش عملیات آسفالت مسیر شروع شده است و سالانه حدود 10 متر زیرسازی می شود و دیگر جاده خاکی را تیغ نمی زنند چون به اصطلاح آن ها جاده در حال آسفالت است.
مسئولان استان و شهرستان اگر توان تکمیل پروژه را ندارند از خیرش بگذرند وفقط برای تیغ زنی جاده اقدام کنند تا مردم کمتر به دردسر بیفتند.
رئیس جمهور در سفر به دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان صحبت از تعیین استاندار ویژه با اختیارات خاص به منظور پیشبرد امور به میان آورد. کاش پیگیری شود تا اگر قرار است استاندار تغییر کند برای خراسان جنوبی هم استاندار ویژه معرفی شود.
با این که دولت جدید و وزیران مستقر شده اند اما    روند افزایش قیمت ها همچنان ادامه دارد. یک شنبه چند پاکت سیمان را در بیرجند به ازای هر پاکت 35 هزار تومان خریدم اما روز گذشته همان سیمان را به ناچار با قیمت هر کیسه 38 هزار تومان خریداری کردم. پس این مسئولان نظارتی چه می کنند؟
استانی وجود دارد که مانند خراسان جنوبی و بعد از تشکیل شدن شاهد تغییر چند استاندار باشد. هنوز عرق یک استاندار خشک نمی شود و برنامه هایش به سرانجام نمی رسد که دولت دست به تغییر می زند. در این بین یک اقدام سیاسی انجام می شود ولی مردم و استان مدام ضرر می بینند. مگر از دوره فعالیت استاندار فعلی چقدر گذشته   که باز هم قرار است تغییر کند؟
برگ درختان زبان گنجشک بولوار بهشتی بیرجند روز به روز زرد می شود و مشخص نیست به چه مشکلی دچار شده است در حالی که در دیگر نقاط شهر این درختان بسیار سر سبز است. به طور قطع برای کاشت و پرورش آن تا این مرحله هزینه شده پس نیاز است ، به نگهداری آن هم توجه شود.