پیام فرمانده انتظامی استان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی استان در پیامی به فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس؛ در متن پیام سردار "حسن شجاعی نسب" به  سردار"محمدرضا مهدوی" آمده است:
باسلام واحترام
دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. نهادی که با بصیرت و آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی تشکیل شد تا به عنوان یک بازوی نظامی کارآمد، حافظ نظام و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مردم ایران باشد.
جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدس نمونه ای واضح از حق طلبی و استکبار ستیزی این نهاد انقلابی، متعهد و ولایتمدار است.
این نهاد مکتبی درهمه صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه‌های گران بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد.
اینجانب ضمن گرامی ‌داشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای عزیز سپاه ، دوم اردیبهشت‌ ماه ، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به جنابعالی و همه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت ‌های خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.