printlogo


رویداد

دستیار استاندار در امور اهل سنت منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی، «محمدعلی طاهری بجد» به عنوان دستیار استاندار در امور اهل سنت استان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ در این حکم ابراز امیدواری شده است وی با ایجاد ارتباط مناسب با برادران اهل سنت و پیگیری و انعکاس مسائل و مشکلات این حوزه و هماهنگی لازم با مدیران استان موفق باشد. این گزارش حاکی است؛ وی دارای دکترای تخصصی حقوق بوده و عضویت در شورای اسلامی شهر بیرجند، ریاست کمیسیون حقوقی شورای شهر بیرجند، ۳۵ سال سابقه قضایی، حقوقی، اجتماعی و علمی، تدریس در دانشگاه، معاونت دانشگاه دولتی بیرجند و ریاست دادگستری شهرستان فردوس بخشی از سوابق کاری و اجرایی دکتر «طاهری» به شمار می رود.


47هزار تماس اورژانسی در  8 ماهی که گذشت
رضایی - طی 8 ماه سال جاری 47 هزار و 131 ماموریت توسط اورژانس استان  انجام و خدمات فوریت های پزشکی به 49 هزار و 427 نفر ارائه شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با بیان این مطلب گفت: از مجموع ماموریت های انجام شده اورژانس در 8 ماه سال جاری 24 هزار و 504 مورد شهری و 22 هزار و 627 ماموریت جاده ای و میانگین زمان رسیدن کارشناسان اورژانس به محل حادثه در ماموریت های شهری ۴.۵ و ماموریت های جاده ای ۸ دقیقه است.
دکتر «دلخروشان» تعداد ماموریت های غیر تصادفی اورژانس در این مدت را هم 42 هزار و 217 مورد و ماموریت های تصادفی را 7 هزار و 210 مورد عنوان کرد و این که در این ماموریت ها 26 هزار و 535 نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی  استان اعزام و 11 هزار و 597 نفر در محل درمان شدند. به گفته وی  از ابتدای سال جاری 30 نفر که دچار ایست قلبی تنفسی شده بودند پس از انجام عملیات احیای قلبی ریوی پیشرفته به زندگی بازگشتند.