printlogo


توپ و تور

اهالی فوتبال استان به خوسف
می روند
حسینی-گردهمایی مسئولان اداره های ورزش و جوانان و هیئت های فوتبال شهرستان ها و استان به میزبانی شهرستان خوسف برگزار می شود.
به گفته «برات زاده»، رئیس هیئت فوتبال استان در این جلسه که اواخر آذر و به دعوت فرماندار خوسف برگزار می شود، مسائل مربوط به فوتبال استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار می گیرد.
نوجوان والیبالیست فردوسی به اردوی تیم ملی دعوت شد
قربانی -«مهسا میربرون» نوجوان والیبالیست شهرستان فردوس به اردوی تیم ملی دعوت شد.
به گزارش خبرنگار ما، رئیس اداره ورزش و جوانان فردوس با اعلام این خبر گفت: این نوجوان فردوسی پس از مسابقات آموزشگاه های خراسان جنوبی به اردوی تیم استان دعوت و به عنوان بازیکن تیم والیبال نوجوانان استان به مسابقات آموزشگاه های کشور به میزبانی تبریز در مرداد 94 اعزام شد. به گفته «مهران پور»، وی با درخشش در این مسابقات توانست به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور راه یابد. 
وی اعلام کرد: این نوجوان عصر شنبه 14 آذر جاری در تمرینات و آزمون های مقدماتی تیم ملی نوجوانان که به میزبانی تهران برگزار می شود، حضور دارد.
شرکت 15 بدمینتون باز فردوسی در مسابقات گرامیداشت 
هفته بسیج 
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یک دوره مسابقات بدمینتون ویژه بانوان در سالن ورزشی شهید فخار جوان مجموعه ورزشی شهید درخشان شهرستان فردوس با حضور 15 نفر برگزار شد.
نائب رئیس هیئت بدمینتون فردوس با اعلام این خبر به «خراسان جنوبی» گفت: این دوره مسابقات در رده سنی نونهالان و بزرگسالان در قسمت انفرادی برگزار شد.
«ایمانی» افزود: در رده سنی نونهالان «زینب اسدزاده»، «مریم السادات و الهام السادات شیردل» و در رده سنی بزرگسالان «فرزانه به نژاد»، «اعظم مهرپرور» و «ناعمه خزاعی فر» به ترتیب رتبه های اول تا سوم این رقابتها را کسب کردند.
اعزام دو تیر انداز استان به مسابقات آزاد کشور
دو نفر از استان برای رقابت در مسابقات آزاد تپانچه به فدراسیون تیراندازی کشور اعزام شدند.
دبیر هیئت تیراندازی استان به خراسان جنوبی گفت: «سامان توکلی» و «کوثر کوچی» از خراسان جنوبی به مسابقات آزاد زمستانی تیراندازی کشور اعزام شدند.
«سلیمانی» محل برگزاری این رقابت های کشوری را در فدراسیون عنوان کرد و افزود: قرار است این دو نوجوان استان در دو روز آینده در رشته تپانچه در رقابت ها حاضر شوند.
وی زمان برگزاری این مسابقات را 4 تا 11 آذر اعلام کرد و گفت: در رشته سلاح بادی هم هفته آینده اعزام به این رقابت ها را خواهیم داشت.
«سرافرازان»، قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فردوس
باکمال- تیم سرافرازان قهرمان مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فردوس شد.
معاون دانشجویی واحد فردوس به خبرنگار ما گفت: در مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس که شب گذشته به پایان رسید تیم سرافرازان قهرمان این دوره از مسابقات شد.
به گفته «محمدعلی بیجاری»، در این دوره از مسابقات 9 تیم حضور داشتند که در دو گروه چهار و پنج تیمی در دو هفته مسابقات مقدماتی را برگزار کردند و در پایان دور اول چهار تیم شامل تیم های «سرافرازان»، «پدیده»، «پرستاری» و «آریا» به مرحله بالاتر راه یافتند. 
وی افزود: پس از برگزاری بازیهای ماقبل نهایی دوتیم پرستاری و آریا در دیدار رده بندی با هم مسابقه دادند که تیم دانشجویان پرستاری با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد و به مقام سوم مسابقات رسید. 
«بیجاری» گفت: در دیدار نهایی دو تیم سرافرازان و پدیده به دیدار یکدیگر رفتند که تیم سرافرازان توانست با 5 گل حریف خود را شکست دهد و مقام قهرمانی را به دست آورد. 
وی افزود: برگزاری این دور از مسابقات با انجام 24 بازی و با حضور 110 دانشجوی ورزشکار به مدت یک ماه به طول انجامید.